Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg lurer litt på om det er andre som ikke har så mye/ingenting sex for tiden? Jeg har verdens snilleste mann, og vi har alltid hatt et bra sex-liv, men etter jeg ble gravid, så har jeg ikke lyst i det hele tatt...selv om jeg ønsker. Mannen min er veldig forståelsesfull og sier at da har vi ikke sex, for det er helt naturlig! Han vil liksom ikke "presse" meg til noe som helst. Så foreslår jeg at vi kan jo gjøre andre ting enn selve samleiet, men han vil ikke, for han er sikkert redd for at jeg bare gjør det for skyldsfølelse... Så i natt så voknet jeg av at an "gjorde seg selv" og så sluttet han med en gang han merket at jeg var litt urolig...Jeg sa ingenting til han om det, for jeg tror han ikke merket at jeg var våken. Vi har det veldig bra sammen på alle andre måter, men sex-livet har liksom bare forsvunnet... Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, for jeg får så dårlig samvittighet av at mannen min er så altfor snill...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Kjenner meg veldig igjen i innlegget ditt. Min sexlyst har helt forsvunnet etter at jeg ble gravid, samtidig som at jeg jo også ønsker at vi skal ha sex. Heldigvis er samboeren min svært forståelsesfull, og vi har mye fysisk kontakt allikevel, men jeg har også dårlig samvittighet fordi jeg føler at hans behov havner litt i skyggen, selv om han på ingen måte gir uttrykk for det.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Ja, du er iallefall ikke alene! Vi har nesten aldri sex lenger, og grunnen er at jeg ikke har lyst eller rett og slett ikke orker. Jeg er stuptrøtt når vi legger oss om kvelden og da er sex det siste jeg tenker på. Hender jeg stiller opp innimellom likevel pga dårlig samvittiget, men selv da får jeg dårlig samvittighet fordi jeg tror han merker at jeg ikke er helt med... Før vi fikk barn hadde vi et helt utrolig fantastisk sexliv, mer eller mindre hver dag...Nå er alt snudd helt på hodet. Gud vet hva som har skjedd, men det at jeg totalt mangler overskudd kan kanskje være noe av det samt at jeg er gått fra å være fornøyd med kroppen min til å hate den uten å klare å gjøre noe med det kan være noe annet. Vi får tro det går over!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Her er vi i samme båt. Ingen samleie her heller. Jeg har også et tonn av dårlig samvittighet, men en mann som er forståelsesfull. Det hender at jeg "hjelper" han, og det synes han er greit. Jeg lurer på hva som skjer etter fødsel. Da vil det være lenge siden sist. Vil nesten bli som å gjøre det for første gang igjen? ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Tror vi er mange som har det sånn. Er ikke akkurat mye action hos oss heller for tiden, men stresser ikke av den grunn. Som dere har jeg også en veldig snill og forståelsesfull mann som ikke lager noe problem ut av det. Vi snakker om det, og DET tror jeg er viktig. Forrige gang fikk jeg enorm lyst de siste månedene, så da fikk vi virkelig tatt igjen det tapte - he, he. Dessuten hadde vi jo litt å leve på de første ukene etter fødselen. Er jo lov å håpe at det blir sånn denne gangen også:-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Sex hva er det? Null lyst siden jeg ble gravid
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 blir rett og slett kvalm av sex i disse dager. hadde et fantastisk sexliv tidligere men det er det helt slutt med hos oss. mannen min syns det er vanskelig men de gangene jeg har stilt opp, har jeg kjent som en nedtur pga manglende lyst fra min side. har derfor sluttet med det. mannen min vil ikke jeg 'hjelper' ham heller, blir derfor til ingenting. han vil liksom ha ordentlig sex eller ingenting, og da kan det vere det samme syns jeg!
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 har det på samme måte... er blitt veldig følsom for lukt og klarer ikke ånden hans selv etter han har pusse tenna... blir rett og slett kvalm. har ikke samvittighet til å si det, synes det er litt for drøyt..
ohayoo Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 jeg begynte svangerskapet med å ha like mye lyst som en kanin... nå har det roet seg litt ned (ganske mye egentlig), så av og til later jeg som... Et lite tips: Ta initiativ til en "kjappis" (gjerne et annet sted enn i senga), få han litt gira først og så er det gjort på null komma svisj... ;o) Da varer det så kort tid at vi greier å late som om vi har kjempelyst. På denne måten blir han fornøyd, og du får bedre samvittighet (I forhold til dårlig ånde - prøv stillinger som gjør at du ikke får pusten hans i ansiktet)
fullrulleihuset Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 JA til kjappiser =) Er egentlig all kosinga og "gnuinga" jeg ikke klarer etter jeg ble gravid. Føler meg nok "invadert" som det er så når jeg har kommet meg i seng vil jeg helst ligge i fred.......... kan godt kose ellers på dagen altså ;-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Jeg har hatt en sexlyst som har gått litt opp og ned dette svangerskapet, men det jeg har lært er at hvis man ikke har sex, så har man ihvertfall ikke lyst på! Funker ikke for meg å gjøre det kjempesent, har mest lyst og er mest opplagt på dagen/ettermiddagen/tidlig kveld. Så vi tilpasser etter dette. Mannen har mer lyst enn meg, men vi har sex 3-4 ganger i uken. Viktig å holde fast med dette hos hverandre, da jeg tror det kan være fryktelig vanskelig å starte opp igjen etter fødsel...Intimitet i forholdet er kjempeviktig, hvis ikke får man følelsen av å bare bo sammens. Det er jo derfor dere er sammens! hvis du ikke har lyst, burde man prøve å få litt lyst. Erotiske noveller er fine å lese, eller gjøre noe annet sammens som gjør at leken og lysten kommer tilbake igjen. Man må jobbe litt for å ha det godt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå