Gå til innhold

Bare lurer litt... mange svar :D :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det slik at man alltid får en forvarsel på at det er i ferd med å skje noe? har termin om 13 dager og er liksom litt redd for at ting "plutselig" skal skje.. er det slik at de fleste opplever eks litt blod eller noe sånt før vannet evt går eller at riene kommer?

har jo ikke lyst å sitte hjemme i 2 uker nå heller liksom... :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er ikke alltid man får forvarsel på at noe kommer til å skje.

Da jeg fikk sønnen min for snart 5 år siden gikk vannet helt plutselig, 17 dager før termin, og før det ante jeg fred og ingen fare....

Hadde vært på en lengre shopperunde samme dag og kom hjem, laga meg middag og skulle slappe av da vannet plutselig gikk.

I dagene før merket jeg ingenting på kroppen om at noe var på gang annet enn at jeg noen dager før fikk antydning til sf, men det gikk over av seg selv.

Skrevet

Hos meg gikk vannet midt på natta. jeg var ikke forbredt på det overhodet, 13 dager før termin. Var så innstillt på å gå 2 uker over termin, så jeg regna med at jeg hadde 4 uker igjen... :-) Hodet hadde ikke festet seg så da bar det rett inn på sykehuset. Etter ca 12 timer var babyen født. Da hadde jeg fått drypp for å få fortgang på sakene, epidural fordi jeg hadde så store smerter. Det hele gikk ganske bra, men kom som sagt helt overraskende. Husk å pakke foto-kamera!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...