Gjest otilie79;) Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Isåfall hvilken? Selv har jeg ikke det enda, men tenkte at dersom det ble brann, eller pcn kræsja totalt, så sliter vi litt, for alle bildene av minsta, og mange søte videoer ligger på pcn, og bare der:/ Burde få ordna med backup, men lurer litt på hvilken:)
snirkeline Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg har fått bildene over på en cd som jeg har lagt hos foreldrene mine:-) Klarte å slette alle nyfødtbildene av minstemann:-(Så nå er jeg blitt rask til å sikre meg de:-)
Storebror & Lillesøster Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg har lagret alle minne i minnebanken hos fotoknudsen,så om huset brenner eller dataen går i stykker så har je alltid bildene mine hos dem. Man legger de inn via pcen og kan bestille og se dem på fotoknudsens nettside/din side.
Mayken Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Nei, ikke ennå, men skal få brent dem ut på cd og legge dem i bankboks i banken. Sammen med andre viktige papirer.
NessaS Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Vi har kjøpt et par eksterne harddisker som vi har all musikk, film og bilder på. Lett og nappe den med seg om vi må evakuere leiligheten en gang.
NessaS Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Skulle stå "lett og nappe DET med seg".. *trøtt*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå