2barnsmor Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg har hatt veldig mye kynnere og har hatt ett slitsomt svangerskap med kraftige rygg og bekken plager. Jeg vil ikke mer nå.............vil bare ha han ut
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Hva i alle dager er stripping????
2barnsmor Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Det er at hun røsker litt oppi der for å provosere litt og kansje sette i gang rier.
Kristin* Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Håper det blir stripping da, og att det setter igang saker og ting :-) ( Funka ikke på meg sist ) Lykke til.
2barnsmor Skrevet 14. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2007 Jeg spurte jo ikke deg om du ønsket det. Svar på det man spør om da.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Opps...hårsår...? Jeg visste ikke hva det var, og beklager at min reaksjon provoserte deg...var da heller ikke meningen å si noe på hva DU øsnket... syns bare det hørtes litt ubehagelig ut..men for all del, lykke til! Men...litt VEL hissig i dag, du?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Herregud...hvordan i all verden kan vi vite det?????? Er det virkelig nødvendig å stille dette spørsmålet her inne. Det er jo egentlig bare jordmoren din som kan svare på dette, og hun treffer du snart. jeg blir litt oppgitt jeg
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 hehe....godt andre tenker som meg...viser til innelgget "get a life"..som plutselig ble superaktuelt!' ;-)
Kristin* Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Oi, en del anonyme som er grettne i dag? Ja ja, dere får prøve å bite det i dere, og ikke la det gå utover alle andre dere kommer over i dag da :-)
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 ....det er jo fredag, og helg...all grunn til å smile!
Hanne31 Skrevet 14. september 2007 #12 Skrevet 14. september 2007 Hvorfor i all verden gidder dere som er anonyme og i det hele tatt svare dersom dere synes folk stiller teite spørsmål. La folk få spørre om det de vil og heller hold dere unna da. Synes spørsmålet i utgangspunktet var helt greit jeg. Sikkert ting de anonyme lurer på som andre synes er teite også. Husk; det finnes ikke teite spm, bare teite svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå