Frukten og To små Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Når kan jeg begynne å gi tran til bebisen min?
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 tror det er når ungene er 1 mnd. Men dette får du beskjed om på helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 ...tips..vent til den verste gulpingen er over...tran setter både flekker og lukter....de overlever uten tran helt fra de er helt små!
oktoberprinsesse *mamma* Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 jeg ble anbefalt å gi tran mens han lå naken på stellebordet for å hindre at han gulpet på klærne, MEN han gulpet jo tran hele dagen etter og stinket fisk og ødela både mine og sine klær. Jeg ga opp og gav D-vit dråper fra apoteket heller...det skal jeg denne gang og! jeg fikk en flaske tran av helsesøstera da hun var på hjemmebesøk! skulle vel begynne fra rundt 4 uker ja
Frukten og To små Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 oktoberprinsesse: takk for godt råd
*1+1=2 små* Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 isj tran er ekkelt, jeg kommer ikke til å gi ungen min tran:P Må da finnes noe bedre enn det?! Jeg er ikke født i norge, så jeg har heller ikke fått tran siden det ikke er noe man drikker der jeg kommer fra:P Når ungen er eldre og kan svelge sånne kapsler kan man jo prøve, men jeg orker ikke tanken på at ungen min lukter fisk! hihi Ellers er det faktisk et godt spørsmål, greit å vite om jeg ombestemmer meg:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå