Gå til innhold

Hei, skal vi begynne på fredagsvasken nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor begynner vi?

Tror jeg støvsuger først, så støvtørking, vaske kjøkken og bad med godt salmiakkvann, så gulvet. Har jeg mer overskudd tar jeg vinduene. Så klubb i kveld :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, det var tidlig :) Jeg må ta en lur før jeg orker å sette igang, men det MÅ gjøres idag for her ser det ikke ut, uff! får mannebesøk ikveld, så det må se litt ålreit ut :)

Skrevet

Jepp. Men jeg måååå ha meg en kaffekopp først! Og leke litt med lillemann. Så gjør jeg det jeg får til, og resten når han tar formiddagsluren sin.

Skrevet

Jeg vil gjerne være med:-)

Det trengs her i dag.Men....må først få ungene på skolen,kjøpe gummistøvler til datteren min,og så må lillegutt få litt oppmerksomhet før han tar luren sin.

Skrevet

Nei vet du hva!

Nå skal jeg kose meg med kaffekoppe, mens størsten ser på Kaptein Sabeltann (lot henne være hjemme i dag). Så skal vi til byen og shoppe litt og kose oss.

Vaska får vente. Ærlig talt! Hihi.. :o)

Skrevet

tok vinduene sist helg jeg!!! for første gang mens vi bor her (1,5 år nå...)

skal rydde og støvsuge jeg.. og tørke litt støv.. og vaske doen og badet litt..skal ha fest i morgen (om vi ikke er sjuke fortsatt da... ), så må nok vaske etterpå uansett.. derfor stresser jeg ikke så mye før.. ingen som ser det alikevel da..

Skrevet

Tok øverste etg i går.

Tørket støv, luftet sengetøy og vasket alle soverommene og badet.

Pyntet på rommet til snuppa, har endelig funnet gardiner med sommerfugler på til Ina, og sommerfugl gulvteppe.

Ble så fint at:)

1. etg og kjeller får jeg heller ta i kveld, for i dag skal jeg på bæretreff:)

Skrevet

Jeg gjorde det i gåååååår:) *gnir det inn*:)

Skrevet

Jeg gjorde det også i går, så trenger bare støvsuge, reie sengene, vaske klær og rydde litt på kjøkkenet, men det haster ikke, så vi skal til byn.

Skrevet

Sorry jenter, ikke enda, må dra til legen med minsten....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...