Maja☆ Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 som er litt mørk og ikke mye, bittelitt på bindet. Tok en test med en gang jeg stod opp (cb digital) etter Tryne sin anbefalning at jeg måtte teste. Og den var positiv, det stod gravid. Så da er det nok festeblødninger jeg har. Har termin 23.mai.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 hehe, gratulerer, det var det jeg tenkte meg. Da får jeg håpe jeg snart kommer over jeg også
Maja☆ Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Ja, det hadde vært gøy om du blir gravid nå i denne syklusen. Så får vi tatt følge frem til fødselen. Klarte ikke å holde meg lenger. Dro ut i går kveld på det kveldsapoteket som er her og kjøpte en test. Trodde aldri den skulle være positiv, var så sikker på at det skulle stå "ikke gravid". Hadde det ikke vært for deg hadde jeg ikke vist at jeg var gravid nå, for da hadde jeg nok venta til mandag. Hadde tenkt å dra ut å feste i morgen siden jeg har bursdag på mandag, men det kan jeg bare glemme. Blir nok en film og sofakos istede. Glad jeg tok testen da så jeg ikke drikker i morgen.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Hehe, du skal høre på en erfaren temper:D(hahahaha). Håper jeg kommer etter ja, er lei av å ikke ga noe i magen min nå, savner de 2 jeg har mistet også
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 masse gratulerer.. håper jeg kommer etter i løpet av helgen
Junitulle06 m/ novemberspire Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Gratulerer! Fin årstid å få en liten en på:-)
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Hei! MÅtte bare kommenter på denne, fordi jeg har også bursdag på mandaG! ) Har også en liten spire i magen ) Var på UL hos legen min på tirsdag, den er 12 mm, og er i ca uke 7+3 (egenlitg 8 + 3 i flg mensen men...) LYkke til videre med spiren din! Og grattis med dagebn på mandag!! )
Dotten Skrevet 14. september 2007 #10 Skrevet 14. september 2007 Gratulerer så masse.... Lykke til! Ser det er flere i tråden her som har bursdag mandag. Jeg har ikke, men snuppa mi blir 2 år mandag Grattis til alle sammen!
Blomst75- 24.07.05 + Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Grattis til lille-snupp! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå