Gå til innhold

parkdress eller regntøy i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

kan ikke dette her, jeg... men kjøpte parkdress i går. De skal på skogstur med barnehagen, og synes dressen ser mye mer komfertabel ut! Det har regna masse i natt, så det er nok skikkelig vått. Regner ikke nå, men er meldt noen byger utover morgenen før det skal bli bedre...

Takker så mye om noen kan hjelpe meg! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ny med bhg og synes det der er kjempevanskelig selv :) så derfor lar jeg det ofte være opp til personalet i bhg for de vet gjerne aller best! Så mini har både høstdress og regntøy hengendes der (og så har jeg ekstra regntøy hjemme)

var kanskje ikke mye til hjelp, uff!

Skrevet

Kommer vell ann på hva slags type parkdress du har, og hva de skal gjøre i skogen. Er parkdressen helt vanntett så går det sikkert fint med den. Men hvis de skal sitte mye på bakken og sånn så hadde jeg nok tatt på regnbukse ihvertfall.

Skrevet

ok, takk! Reflex allværsdress heter den... hun skal leveres i det de skal gå i siden de går med en gang vi kommer. Bhg har visst ikke plass til at vi har dressen der heller... Ja, ja...

Tusen takk for hjelpen ihvertfall! :o)

Skrevet

sender med begge deler jeg. så får personalet velge det som passer best.

Skrevet

Jeg gjør som tombarnsmor-27 og har både regntøy og vår/høst dress i barnehagen, så får barnehagen selv velge hva de mener er det beste for dagen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...