vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 tempen falller drastisk og under coverlinene når tanta melder sin ankomst sant??? jeg har IKM imorra og tempen min er 0.3 over coverlinen på FF, men har voooooooondt i nedre del av magen... kjenner ut som mens smerter men er bare på venstre side det gjør vondt... tempen min har alltid falt drastisk når tanta kommer men nå har jeg bare vondt men høy temp... hmmm takk for svar iallefall
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Charten din ser UTROLIG lovende ut ja, du er nok sikkert gravid ja:) Men for å svare på spørsmålet ditt. Tempen trenger ikke falle under coverline for at du skal få mensen, den linjen er der berre for å hjelpe å skille mellom tempenen før og etter EL. Ang.- smertene dine så hadde jeg mensverk 4 dager før IKM og langt ut i svangerskapet med første. Men som sagt, det ser ut som du kan være gravid
vicky1984- FØDEKLAR :D Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 åå så spennende hehe... jeg har iallefall vooondt i venstre side nederst... jeg så på de andre gangene jeg tempet ifjor og tempen min faller hardt og brutalt hver gang... hehe så foreløpig har denne gode følelsen inni meg ikke blitt mindre iallefall tusen takk for svaret tryne....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå