Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Sånn ca? Er det først helt på slutten av svangerskapet?
mrss83 Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 det er vel forskjellig fra person til person. folk legger jo på seg i forskjellig tempo. legger man på seg lite i begynnelsen og masse den siste mnd så er det kanskje større sjans for å få de helt på slutten. men ikke alle må få strekkmerker. jeg har fått en del mage, men ingen strekkmerker ennå. har litt på puppene fra før....
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Hei.. Jeg er i uke 22 og jeg har fått en del trekkmerker på rompen.. Men ingenting på magen selv om den har vokst mye..Så d kommer helt an på til person til person..
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Det er ikke engang sikkert at du får strekkmerker Jeg har konkludert med at strekkmerker må være hormonelt, da jeg fikk strekkmerker på lårene helt i begynnelsen av svangerskapet, før jeg begynte å legge på meg Magen har vokst masse, men enda ingen strekkmerker å se der nei Er 25+2 idag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå