NessaS Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Ååååh, hvorfor kan han ikke bare sove videre når jeg sier at det er natta? Klokka 5 begynte han. "Stå opp, mamma. Stå opp, mamma. STÅ OPP; MAMMA". Jeg hører at samboern blir mer og mer irritert, så et kvarter, med intens hyling, senere gir jeg etter og står opp. Heldigvis kan jeg legge meg og sove litt etter at han er levert i bhg.
Babyfacepsycho Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 God morgen. Her stå vi også opp kl 5. =) Skal reise med bussen og besøke mamma idag. Bussen går om 20 minutter. *Ha en fin dag*
NessaS Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Ha en fin dag, du også. Nå dro samboern på jobb, dritsur på meg. Det er da vel pokker ikke min skyld at småtten begynner å hyle og skrike om natta. Blir så oppgitt.
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 god morgen ja... her var det opp 6.30... synes det er tidlig nok jeg....
NessaS Skrevet 14. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. september 2007 Huff, ja. Vi pleier å stå opp rundt halv syv. De dagene jeg har tidligvakt står vi opp halv seks, for da må vi gå klokken 7. Trenger litt tid på meg om morgenen. Siden jeg har senvakt i dag trenger vi egentlig ikke å være i bhg før halv ti og da kunne småtten gjerne mye lenger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå