Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #1 Skrevet 14. september 2007 Jeg er alenemamma for to små barn på 3 og 1 år. Har ingen nær familie, men er litt på gli med barnefaren. Han er min nærmeste støtte. De to siste ukene har det skjedd to tragiske dødsfall veldig tett på meg. Bla min nærmeste venn. I går døde min bestemor. Det er forsåvidt forventet, men jeg kjenner at det begynner å holde. Nå har jeg tre dødsfall på tre uker. Barnefaren jobber på en annen kant av landet, men sier han kan komme hjem om jeg trenger hjelp... Men det er så vanskelig å be om. Skal alltid greie meg selv. Dumt. Jeg er så stresset, har fått blødninger utenom menstruasjonen, smerter i brystet ( en slags angst), kroppen dirrer innvendig og jeg sover nesten ikke. Men utad viser jeg ingenting og tar vare på pårørende og venner. Ikke så mye å krangle om, kanskje...Men er det ok å be om litt hjelp fra barnefaren nå? Har ikke foreldre eller søsken...
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Kjjære deg, jeg har ikke tenkt å krangle. Det er NÅ det er greit å be om hjelp, ja. Av ham, eller evt helsestasjonen, fastlegen - for ellers kommer du til å klappe helt sammen, som du sikkert kjenner selv også.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Snille deg - søk hjelp nå. Det lyser depresjon og angst av innlegget ditt. Dette kan barnefar hjelpe deg med - bruk ham når han tilbyr seg.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Tusen takk for svaret, dere! Jeg har ikke depresjon, men er i sorg. Og tre dødsfall oppå hverandre har satt meg i ett veldig stress. Har bare så utrolig vanskelig for å be om hjelp utenifra. Barnefaren skulle komme hjem om en uke etter planen, men sitter nå på flyet på vei hjem for å avlaste og støtte oss. Tusen takk :-) Har tatt fri fra jobben og sitter og knasker epler som naboen hang på døra mi i morges...snufs!
ragna Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 svelg stoltheten din for en stakket stund, og skaff deg hjelp NÅ! ta signalene fra kroppen din på alvor.
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Har gjort det, Kranglaragna :-) Hjelpen sitter på flyet :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå