Gå til innhold

Hva slags husdyr har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jada,det har vært spurt om det før,men da kunne ikke jeg bidra med så mye.

=o)

Så..here goes:

Vi har en norsk elghund,en hybrid (blanding mellow labrador og ulv),et stykk blå og hvit undulat og en nybakt kattunge.

Men;jeg skal ALDRI mer ha to hunder på en gang, når en av disse to går til de evige jaktmarker.

;o) Hundehår........!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

skulle tro jeg var dyslektisk....mellow???hehe

Mellom!

Skrevet

Å så kos tråd! *hoppe ivrig opp og ned*

Vi har to katter :o) Nemi er svart/hvit, Narnia er blå. De er fire år gamle, og nyyyyydelige!

Skrevet

Lillekatten kom denne uka. Nå føler 9 åringen seg litt utenfor,for kattungen er storesøsters.

Hjelper ikke det spor at elghunden kan være bare hans.

;o)

Men jeg har lovet han at så snart rommet hans er i orden (står for tur til å bli oppusset),så skal han få en firfisle..eller en sånn gekkogreie...eller noe i den duren. Edderkopp takker han pent nei til å ha, og det er jeg jammen enig med han i .

;o)

Kanskje en slange??...Nei,det går ikke,for gubben er panisk redd slanger (han er uredd ALT annet på jord!)

Skrevet

Hva spiser en skilpadde? Kanskje det er en idè for gutten min.

Skrevet

tja, litt forskjellig.....mest "ferdigmat" fra dyrebutikken :-) Men hun er også glad i agurk, salatblader og små fiskebiter....'

Er lettstelt, sosial og ikke minst stille , hehe.....og det passer utmerket med ei jente på 16 mnd som "prater" døgnet rundt ...

Skrevet

Her har vi en hund, noen edderkopper siden som du vet vi bor i staten som har mest smaakryp=), og hybelkaniner da=)

Skrevet

Hybelkaniner har vi også =o)

Fulle av hundehår hopper de fram fra krinkler og kroker...

Du, nå er lekestativet nesten ferdig!

Det ble til at jeg ble sånn supervisor.hehe...mannen trengte litt sånn "men det er da ikke SÅNN det skal gjøres!" instruksjoner.

;o)

hehe.,.....noen ganger har kjerringene rett!

Skrevet

He he, kjenner til den derre supervisor jobben ja=) Tror jeg maa til pers som det naar vi setter opp lekestativet vaart til vaaren. Saa jeg har god tid til aa lete etter det perfekte lekestativet for oss.

G startet fotball i dag, og det var bare saa morsomt aa se paa!!! + han sa the pledge of allegiance og sang en sang for meg saa taarene bare trillet nedover kinnene mine idag foer han sovnet i kveld=)

Skrevet

Åh,så koselig =O)

De rører hjertestrengene til ei mor..skal ikke mye til,heller..

Lillegutten har plutselig blitt så lang,la jeg merke til i dag. Skyter i været med rakettfart. Snakker litt mer nå enn før,men enda er han litt treg til pratinga.

Men jeg merker jeg ikke har "baby" mer,ja.

Store lille gutten min =o)

Han har sluttet å sove på dagtid, så jeg er helt utslitt på kvelden. Marathon hver dag hehe...,..så gjett om det blir bra med uteleker!

Skal bygge sandkasse under. Tror han kommer til å like det.

Vi sitter i hver vår sofa og orker ingenting,meg og gubben....han spiller Johnny Cash på en platespiller, og her sitter jeg.

=o)

Skrevet

Hoeres ut som guttene skal faa det travelt ute=) Bare pass paa at du har lokk paa sandkassen, du vil ikke ha unwanted surprises i den=)

Skrevet

Jada, det er planlagt ;o)

Vil ikke ha katteoverraskelser nedi sanda..

Har hørt fiskegarn er effektivt også,men jeg har lite sånt her.

Får få gubben til å lage et lett lokk.

Skrevet

Vi har en tarantell. Vi har alltid hatt hund, men her vi bor nå er det ikke lov. Det første jeg skal skaffe meg når vi flytter inn i nytt hus er en skjønn, liten valp! :o)

Skrevet

I tillegg til hybelkaniner og levende fordyr har vi 4 taranteller og 3 skorpioner + 2 leopardgeckoer

Skrevet

En søt liten strihåret dachs

Skrevet

Vi har en Schæfer tispe som er 6år, verdens snilleste og skjønneste hund:) Lille jenta mi;)

Skrevet

2 hunder,engelsk setter og beagle,en katt og en hamster:-)

Skrevet

Vi har hund, ei Groenendael-tispe på snart 4 år.

Og så driver vi kaninoppdrett, kaniner av arten "hybel"...... :-)

Skrevet

Jeg har en katt og en hest. Skal forøvrig selge hesten:( Har overhodet ikke tid til han lengre... Veldig trist for han er verdens skjønneste:)

Skrevet

Vi har ett marsvin..=o)

Skrevet

Vi har akvariefisk! Og inntil i forgårs hadde vi også vesp...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...