Babyonboard ;-) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er nesten ikke inne på dib lenger så jeg får vel kanskje si litt om hvordan det går... jeg har ikke glemt dere altså, bare hatt så mye å gjøre og tør nesten ikke logge meg inn ;-))) Jojo vokser og trives, løper rundt utforsker verden og er for det meste i strålende humør :-) Hun begynte i barnehage i midten av august og det gikk knirkefritt fra dag en! Vi krangler til tider litt på mårran når mammaen ikke gjør som Jojo vil... Uff.... Mammaen synes nemlig det er litt slitsomt å være alenemamma. Jojo har en vilje av stål til tider ;-)))) Jeg er jobber nesten fulltid men må nok gå litt ned i stilling, kjenner at det tærer på det meste ellers... Nå har hun ikke sett pappaen sin sørpå på seks uker og vi gleder oss til å komme sørover i mårra kveld. Ellers så må jeg si som sant er at jeg savner dere................... Stor klem fra meg :-)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 så der var du ja! Jeg etterlyste deg nesten =) Ting er travelt.kan tenke meg jojo holder deg i stramme tøyler ja.supert at hun liker seg i barnehagen da!! Men tenk på deg selv.jobb ikke til du stuper.har savna deg jeg å =o) Godt å se deg igjen. Klem
Karomamma Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Koselig å se deg!! Skjønner at det kan være stritt slik du har det nå, men så bra at hun trives i barnehagen Håper du kommer sørover snart og kan være med oss på treff senere i høst!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Godt å høre at Jojo trives i barnehagen, det gjør lille rosa også, synes det er helt topp:-) Sikkert lurt å gå ned i stilling. Jeg synes nesten det er helt nødvendig når rosa er så liten. Føler at den tiden er så viktig at jeg ikke har samvittighet til å jobbe fullt, samt at vi storkoser oss på fridagen:-) Klattispappan har i tillegg en fridag som han koser seg med henne, så hun har det topp:-) Synes synd på Jojopappan jeg....han må jo lengte seg helt syk han:-) Håper du kommer til fornuft og kommer deg ned igjen snart;-)) Kan ikke bo der oppe vet du, nå blir det jo snart kaldt og greier;-)
Anonym i dag Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Ja du får komme deg nedover igjen ;-) vi sees vel snart på dibbetreff til høsten, tiden flyyyyyr :-)))))) får finne en dato snart, og bestille noe spennende he he....
♥Snulder Skrevet 15. september 2007 #6 Skrevet 15. september 2007 Hei du!! Koselig å høre fra deg igjen! Godt å høre at det har gått bra med barnehagestart. Det er så viktig at ungene trives der de skal være maaange timer pr. dag!
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 16. september 2007 #7 Skrevet 16. september 2007 Stor klem til deg også, vennen!!! Hadde vært hyggelig å se dere snart!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå