PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hjelpe meg, rund dag (nesten) og greier Har nesten ikke hatt tid til å tenke bursdag i d hele tatt siden jeg fikk Leah, så snille mamma har laget i stand til jentefest for meg og alle venninnene mine hjemme hos de i morgen...hun ordner alt Snille mammaen min Hun gjør alt for meg og broren min, stiller opp hele tiden...Håper jeg blir en like god mamma for snuppa mi...
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Tusen takk
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Grattis med dagen:-D Snille mammaen din da, kose deg masse med jentefest!!!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Gratulerer så mye!:-) Selv blei jeg 21 for 12 dager siden og mamma ordna også til en liten fest for meg...bra med sånne snille mødre! Har du noen spesielle bursdagsgaveønsker da?
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 13. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 13. september 2007 Takk takk jenter Riga: Gratulerer m overstått til deg Ja, veldig kjekt m snille mødre! Ønsker meg helst klær, eller penger jeg kan shoppe klær for Har jo ikke shoppet på nesten ni mnd, og synes d er sååå deilig å kunne gå m normale klær igjen...men så er jeg blitt tynnere nå enn jeg var før jeg ble gravid, så de fleste klærene fra før svangerskapet er for store...Så en fornying av garderoben er nok d største ønsket Har allerede fått klær og sko for 1500 av foreldrene mine og så fikk jeg gavekort på 1000 av svigers i går kveld...ble helt overrasket jeg! Men kjekt er d
Northernlights Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Halvveis til 50 ;o) Happy birthday!
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Oi, det var jo en del...blir masse shopping og klær på deg, ja!:-) Jeg gleder meg så ekstremt til å kunne bruke de gamle klærne mine igjen! Mamma presterte å rote mine vekk da jeg ikke passa i dem lenger da jeg blei gravid med snulla, og jeg fikk derfor ikke brukt dem før jeg blei gravid igjen (fikk jo mage med engang da, så ingenting hadde passa). Men de er et sted i garasjen hennes, så snart skal jeg endelig få dem igjen! Savner buksene mine såååååå mye! Du får ha en koselig dag da!:-)
3b@rnsmor-30* Skrevet 14. september 2007 #11 Skrevet 14. september 2007 Gratulerer så mye med dagen!!!!!!!
_hønemor_til_4_nydelige_ Skrevet 14. september 2007 #13 Skrevet 14. september 2007 Gratulerer så mye med dagen:)) Så snill Mamman din er:)) Bursdagsklem
Gjest Skrevet 14. september 2007 #14 Skrevet 14. september 2007 Gratulerer med dagen. Kose deg masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå