lettereforvirra Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 jeg skal til vurdering på sykehuset og får det sikkert innvilget,. Noen som har hatt en slik operasjon og kan fortelle litt om hvordan operasjonen var og hvordan det var etterpå? blir jo en stund til da, hører ventekøene er enorme og jeg ammer enda.
Lucie*OgGuttaBoys* Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 æ ska, men det blir ei stund te..
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg har hatt brystreduksjon. Er 1år siden nå den 27september. Kastet opp et par ganger når jeg våknet opp etter operasjonen. Var vel dårlig de første 5dagene, og var sykemeldt ca 3uker. 2uker er vel det vanligste. Har desverre mistet følelsen i venstre bryst. Men det kan skje. Er veldig fornøyd med hvordan de ser ut nå. Og hadde ikke nølt med å gjøre det igjen. Men sørg for å snakke grundig om dette med legen, så du vet at det er det du vil. Jeg begynte å tenke på det da jeg var 16 og fikk det gjort når jeg var 20. Så jeg viste det var det jeg ville.
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Ventekøene i det offentlige er lange ja, men slik ordningen i dag er så kan du få gjort dette på en privatklinikk, men likevel få det støtta igjennom staten. Da må en søke direkte til klinikkene, og ordne papirarbeid og sånn. Det er i alle fall det jeg har tenkt til å gjøre...må bare få ut babyen i magen og vente 3 mnd etter endt amming før jeg er klar!:-)
Lanfear86 *23uker på vei* Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 De gjør det også på private klinikker. Det var det jeg gjorde etter jeg fikk henvisning av fastlegen min. tok vel max 4måneder før jeg fikk time. Og det var fra konsultasjon hos fastlegen min til konsultasjon på sykehuset til jeg ble operert. Og det er veldig kort tid. Lykke til:)
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Det var det jeg gjorde med magen også. Fikk henvisning til bukplastikk av fastlegen, og sendte direkte til privatklinikker. Fikk ja fra Colosseumklinikken, og opererte i slutten av august. Tok 4 mnd med meg også, fra sendt henvisning til ferdig operert!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå