Mazza** Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 så kommer det et nytt..... ikveld døde min nydelige mormor , og jeg er 4 dager på overtid. Så nå tror jeg kroppen min har fått roen til å føde......og håper babyen snart kommer....syns det er utrolig trist at de ikke fikk møte hverandre da, jeg vet hun gledet seg så til oldebarnet kom. Men sånn er jo livet.....man vet aldri hva som skjer. Hun var verdens beste så det er rart å ikke skulle se henne igjen noen gang, nå er det bare de gode minnene som skal dras frem.....
*1+1=2 små* Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 uff, kondolerer!! Jeg har 2 mnd. igjen til fødsel, og det er ikke sikkert min bestefar overlever til da, så jeg vet hva du gjennomgår! Lykke til med fødselen når den starter og vi får tenke på at det er slik livet er....som du skriver: et kommer, og et går...livets sirkel
Fia77 og mamma! :) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Uff, så trist da!!! Kondolerer så masse!!! Trøste- og lykkeønsknings klemmer i massevis til deg!!!
utrolig 2007 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Uff så trist, kondolerer. Alltid trist når sånt skjer, man har aldri noen å miste selv om det er gamle mennesker. Lev på de gode minnene.
Tre tette! *07+10+11* Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 kondolerer så mye.. uff, er helt på gråten jeg.. er så emosjonell i dag..
Fløffy Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Synes du har en veldig flott holdning til det. Jeg skal ikke ha flere barn, for vi mister en besteforelder for hvert barn (først min mor og så min svigerfar). Jeg synes det er veldig flott å tenke på at de måtte til himmelen for å passe på mine små, selv om det røsker i tårekanalene over at min mor aldri fikk treffe noen av barna mine!
Mazza** Skrevet 14. september 2007 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2007 Det er jo veldig trist, men jeg vet at hun har det mye bedre nå , hun hadde så voldsomme smerter de siste dagene , og tror hun holdt ut så lenge hun bare kunne....kanskje møter hun igjen noen på den andre siden....håper det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå