Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Vedkommende har fire barn med tre forskjellige menn. Hun er 36 år, yngste unge er 3 år, eldste er 15. Nå sier hun at det ikke er noe "baby igjen i yngstebarnet", og ønsker seg en femte unge. Hun har ikke kjæreste, og gir heller ikke inntrykk av at et fast forhold er pri. 1. Derimot er hun ekstremt babysjuk. Hva sier man?
Gjest Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Man sier kanskje "Jojøss, kos med baby, men vær realistisk!"
er det muuulig Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 herlighet!!! hvordan klarer hun i det hele tatt tenke på en baby i sin situasjon?? man kan jo ikke få en til baby bare for at minstemann er begynt å bli stor!!!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hmmm, 3 år ja, betyr jo slutt på både OS og kontantstøtte er min umiddelbare tanke... Og jada, jeg vet det er skikkelig feil å tenke sånn, men mine forutsetninger (altså tidligere erfaringer med mødre med mange barn med forskjellige menn) tilsier at det har noe med saken å gjøre... Men hva skal man si da?! Tja, så et godt forslag lengre oppe her, med et snev av realisme...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Dine "tidligere erfaringer med mødre med mange barn med forskjellige menn" - nå ble jeg nysgjerrig? Og ganske provosert også...
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Tenker hun på OS og kontantstøtte, så skulle hun strengt tatt ha blitt gravid allerede nå. Og hva vet vi om realismen i dette...antar at det bygger ut på at hun ikke kommer til å greie et barn til. Men HI nevner jo ingenting om åssen hun og barna har det nå...for alt vi vet har de det strålende alle 5, og det er få problemer i denne familien både økonomisk og sosialt, og det ikke hadde blitt særlig forandring med ett barn til. Det at hun er singel og aleinemor til 4 betyr jo ikke automatisk at man ikke kan bli babysyk...det at hun har 4 barn viser vel at hun liker barn.
stinen ♀ ♂ ♂ Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Enig med Riga og hennes snart to små jeg =)
LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver Skrevet 14. september 2007 #8 Skrevet 14. september 2007 Det er lang vei fra babysyk til baby. Selv er jeg singel, og har vært det like lenge som jeg har vært mamma. Til tross for dette har jeg ettpar ganger blitt virkelig grepet av "bansjuka". Det er ikke dermed sagt at man hiver prevensjon og legger seg ned med den første og beste! Jeg vil tro at din venninne vet mer en nok om det å være alene med barn til å kunne ta en klok avgjørelse for seg og sine barn, enten det blir med enda et søsken, eller ikke.
Libido- Skrevet 14. september 2007 #9 Skrevet 14. september 2007 Man sier vel ikke så mye, men tenker sitt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå