Gå til innhold

Vanskelig me navn. Kan noen hjelpe?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket navn synes dere er finest av Linus, Storm og Timian?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linus.....i svingen....

Storm......i hotel cæsar....

Timian......han fargerike i idol....

He he....

Nei,skal være litt snill nå!

Syns Timian er finest jeg!!!

Skrevet

Tror du har spurt før, og da svarte jeg ikke, for jeg hadde aldri vurdert å kalle ungen min for noen av dem.

Linus- fordi naboen min heter det og har downs og da minner det meg om ham.

Storm- han teite i hotel cæcar- og en bekjent har en bortskjemt drittunge som heter det

Timian- mitt favorittkrydder.......men ikke på et barn.........uff..... Da er det bedre med timman

Skrevet

timian er i tillegg et krydder da:o)

syns linus var søtest

Skrevet

Jeg vil ikke være frekk her, men ingen av de navnene passer på et barn. Bare i eventyr.

Linus (Linus i svingen) høres ut som lus, og han kan bli mobbet for det. Storm, minner om storm (vind) han storm i jul på månetoppen og han i hotel cæsar. Og Timian er ikke annet enn et krydder. Anbefaler deg denne siden : Navneguiden på margen til høyre her.

Lykke til. :-)

Jeg sliter litt med guttenavn jeg også (kombinasjoner), men det er vanlige navn ihvertfall :-)

Skrevet

Ikke helt i min gate heller de navnene der,men det er bare min mening,det er DITT barn og DU som skal like navnet!(ja,og pappan selvsagt!) Ville nok gått for Timian om det sto om de tre du ramset opp :-)

Skrevet

Mente navneguiden i margen til VENSTRE ...typisk meg å si feil på sånt :D grrrr

Skrevet

Er ingen fan av noen av disse navnene. Da datteren min begynte i barnehage i høst, var det en gutt som het Storm. Synes det var et forferdelig navn først, men nå har jeg liksom vent meg til det og synes det er helt greit/normalt. Det jeg mener er vel kanskje at uvanlige navn ofte blir helt greie bare man får vent seg litt til de, og får andre ansikt å forbinde med disse navnene med. Tror ikke folk vil tenke på Hotel Cæsar når du forteller at gutten din heter Strom f.eks. Lykke til med navnvalget...

Synes forresten at Storm er det fineste av disse tre...

Skrevet

Jeg spørte dere IKKE om dere synes navnene var fine..Jeg spørte dere om HVILKET navn dere syns er finest!!!! Ikke alt som er like lett å forstå skjønner jeg..

Skrevet

Jeg syntes Linus er et kjempefint navn og kunne tenkt meg å kalle min d om ikke ei veninne allerede hadde kalt sin det...

Skrevet

Ingen av dem! Synes virkelig dette er tre helt utrolig forferdelige navn. Stakkars unge!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

En må regne med å få negative svar på slik som dette dessverre, er jo litt uvanlige navn...men Linus og Storm er jo skikkelig poppis på andre forum. Jeg har selv valgt to gode norske navn, men legger de ikke ut her, for jeg vil ikke høre alt det negative noen SIKKERT hadde fått presset ut. Er sinnsykt mange som liker å lage kvalm her inne, men man blir dessverre ikke kvitt de.

Anbefaler deg å forsøke andre forum for å få koseligere svar jeg :D

Skrevet

hvilket navn syns dere er finest da? Alle de 3 er jo i samme gata:)

ville nok personlig gått for Timian eller Storm:)

Skrevet

syns Linus er finest :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...