1881 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Drar i livmortappen et par ganger, kan sette i gang rier!
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg ble strippet da jeg skulle ha lillegutt,og samme dag startet riene...dagen etter fødte jeg :-)
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg gikk med maserier i flere uker litt frem og tilbake.. på mandag var jeg inne og fikk gjort dette.. Hadde litt sterkere rier men det dabbet av. På onsdagen ble det bestemt at jeg skulle settes igang på fredagen om ikke det skjedde noe før. Ble strippet, gikk for å kjøre hjem, men allerede da jeg satt i bilen hadde jeg rier med 2-3 min. mellomrom. Dro tilbake etter at jeg hadde skaffet barnepass for kvelden men ble sendt hjem da åpningen ikke hadde økt noe fra de 3-4 cm eller hva det hadde vært tidligere på dagen.. Dagen etter bar det tilbake igjen.. Da fikk jeg noe akupunktur og en sovetablett siden det ikke hadde blitt så mye soving siste ukene. Tok halve tabletten og fikk sovet litt og møtte opp fredag morgen for igangsetting.. De tok vannet og da gikk det unna.. Litt over 3 timer senere var lillemor ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå