Fru Dr. Yppert Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Vanlig framovervendt,hesten foretrekker det.Da får den ikke så vondt i halen sin....
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Bakovervendt. Tenker alltid på sikkerheten. Alle fem punktene dekket.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Du rir vel ikke hestens hale hverken den ene eller den andre vegen? Det er jo forbudt!
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg tør ikke sitte forovervendt uansett om jeg veier 9kg eller 100.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Kommer litt an på om der er airbag eller ikke.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg har airbag fra Luis Vuitton.
Fru Dr. Yppert Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Rir hestens hale?Nei,men jeg må jo binde tauene en elller annen plass,og da blir det naturlig nok i halen siden det er deteneste valget..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Med varmepute i rompa? Dårlig mor.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Da kan du bytte den. Sjekk datostemplinga nær nesen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå