Gå til innhold

Jeg blir så PROVOSERT!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå så jeg på nyhetene at en som var med i NOKAS-ranet får 14 års fengsel.

 

En som har voldtatt ei mindreårig (eller voksen) får toppen 5 år.. Han har ødelagt ett liv for evig.

 

Pengene i NOKAS er bare matrielle ting.. (Ja, jeg vet en ble drept, men det var ikke han ovennevnte som drepte han)

 

 

Hva er det med dette idiotiske rettsvesenet her til lands...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det i norge med de strafferammene vi har. Forstå den som kan..

Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira
Skrevet

I mange lover i straffelovens 19. kapittel (seksualforbrytelser) så er faktisk strafferammen på 21 år, så det er ikke det som er problemet.

 

 

Skrevet

Skammelig.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...