Gjest Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Nå så jeg på nyhetene at en som var med i NOKAS-ranet får 14 års fengsel. En som har voldtatt ei mindreårig (eller voksen) får toppen 5 år.. Han har ødelagt ett liv for evig. Pengene i NOKAS er bare matrielle ting.. (Ja, jeg vet en ble drept, men det var ikke han ovennevnte som drepte han) Hva er det med dette idiotiske rettsvesenet her til lands...
Fraggelhysa! Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Sånn er det i norge med de strafferammene vi har. Forstå den som kan..
Gjest Riga+hippiesnulla & piratspira Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 I mange lover i straffelovens 19. kapittel (seksualforbrytelser) så er faktisk strafferammen på 21 år, så det er ikke det som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå