Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Blør i øret!!! NYTT 23:30 13.09.2007 Farlig? Har jo så som så hatt problemer med hørselen. Ikke stort, men.. Å blø der nå? WHAT??!???!?! Ikke mye, bare inni øregangen, skulle klø meg, og kommer blodfull ut, men det renner ikke.. Noen som kan legge på skravle?? *LItt redd* Anonym
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 13. september 2007 Forfatter #2 Skrevet 13. september 2007 Selv er jeg hørselshemmet, men dette har ikke skjedd meg, og jeghar hatt mang en problemer me ørene mine. Det er jo tydelig at noe inni der ikke er som det skal være. Ville kanskje ringt legevakten eller bestilt time til legen imrg tidlig.
mammaen til G & A Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Ring legevakten og spoer... Uansett, faa time hos legen i morgen og faa det sjekket.
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 sannsynligvis bare en rift, har du vondt? sprukket trommehinne? Jeg har blødd i ørene en gang.. det var da jeg lå på sykehuset med alvorlig hyperemesis og spydde så volsomt at jeg blødde i alle ender. Nedenfra og neseblod, blod i oppkastet, blodsprengte øyne, hudblødninger (særlig i ansiktet og på halsen), blødde fra ørene, og jaggu drev de og skulle ta blodprøver også.. Men legen reagerte ikke i det heletatt på dette så jeg tror ikke det var så farlig. Jeg tipper det er helt ufarlig, kanskje du har kloret deg i øret i søvne, eller hatt øreverk/betennelse eller kanskje det sitter en liten flue i øret ditt ;-) Ring legen om du er urolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå