harengutt Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Kan ikke du "se" hvor ditt og datt befinner seg, kan ikke dere synske si hva som skjedde med madeleine, kan ikke dere spå meg osv. Er til å bli sprø av! Tror dere virkelig på det pisset? Tror dere virkelig at det finns synske? Og til dere som sier dere er synske, lider dere av schizofreni?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Vent til du har noe som er langt verre enn en gutt, nemlig et akutt behov for whisky koblet med viten om at den bortreiste mannen har gjemt flaska før han dro. Så spør du Cat, og hun finner den. Then I saw the light - now I'm a believer (hør falsettkoristene i finstemt harmoni).
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Kanskje hun bare har kjennskap til hjemmesteder for wiskey flasker...
Gjest postlogic unt mikrovampyren Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 det jeg syns er så rart er hele greien. jeg har vært på endel forum før, liksom ,og det av alle forum jeg har vært på har det aldri vært noe "ser dere hvor jeg har svidd av pengene mine" osv type innlegg.. det er litt sært.. dette stedet er veldig sært..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Selvsagt mulig, kanskje Cat er skapdranker og har oversikt... men innerst i nederste hylle i sengetøyskapet bak babysengetøyet...ikke et sted jeg umiddelbart ville lett, nei. Verden er mer spennende med Cat68 og hennes like, av samme grunn tror jeg på ufoer.
Cat.68 Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 hahaha, jepp skapdranker , det er meg det!!! selvfølglig vet jeg hvor ALLE gjemmer flaskene sine. Pass dere alle skapdrankere før jeg kommer og drikker opp varene deres. hahaha ;o))
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Bli med? Pliiis????? *blunke dådyraktig* Jeg finner jo aldri noe sjæl!
Cat.68 Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Kan du ikke be mannen din gjemme Cognac da, Liker det bedre sjø!!
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Gnien mann kjøper det han sjæl liker... eller egt jeg også, da. Men jeg skal jamen kjøpe en cognac sjæl, og så gjemme den PÅ ET LURT STED for da finner jeg den garantert ikke, og så kan du komme!
Cat.68 Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 Høres ut som et aldeles fortreffelig forslag ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå