Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Farlig? Har jo så som så hatt problmemer med hørselen. Ikke stort, men.. Å blø der nå? WHAT??!???!?! Ikke mye, bare inni øregangen, skulle klø meg, og kommer blodfull ut, men det renner ikke.. Noen som kan legge på skravle?? *LItt redd*
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Ekje det dei eine, so e det de andre sa kjæringa då ho blødde naseblod... Kanskje prøve å ikke stikke qtipen så lang inn neste gang?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Langt inn? Det var ikke det heller.. Kom såvidt inn, klødde liksom på baksiden av flippen av øret inni, så stakk den max 2mm inn..
Gjest Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Ja, det sier de alle. Jævla ørekleier er det du er...
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 Mulig det, men da hadde jeg ikke spurt her. Spør her fordi dette aldri har skjedd før og det er lite behagelig. Vet ikke om dette er skadelig heller.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Du er nok gravid, hørt at ørebløding er et symptom
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Sier du det? Akurat det jeg har tenkt i 5mnd nå, men alle tester sier jo nei. Da skal jeg ringe legen imrg og si at: Hey, jeg begynt å blø fra øret, jeg er gravid jeg. Sender du inn rekvisasjon til UL slik at jeg får det bekreftet hvor langt jeg er på vei? Blir vel heller satt inn på psykiatrisk da.
Gjest Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Neida, er ikke nødvendig å ringe lege. Bare tiss på en plumboflaske, om det bobler er du definitivt gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå