Gå til innhold

Blør i øret!!! :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Farlig?

 

Har jo så som så hatt problmemer med hørselen.

Ikke stort, men..

 

Å blø der nå?

WHAT??!???!?!

 

Ikke mye, bare inni øregangen, skulle klø meg, og kommer blodfull ut, men det renner ikke..

 

Noen som kan legge på skravle??

 

*LItt redd*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ekje det dei eine, so e det de andre sa kjæringa då ho blødde naseblod...

 

Kanskje prøve å ikke stikke qtipen så lang inn neste gang?

Skrevet

Langt inn?

 

Det var ikke det heller..

Kom såvidt inn, klødde liksom på baksiden av flippen av øret inni, så stakk den max 2mm inn..

Skrevet

Mulig det, men da hadde jeg ikke spurt her.

 

Spør her fordi dette aldri har skjedd før og det er lite behagelig.

Vet ikke om dette er skadelig heller.

Skrevet

Sier du det?

Akurat det jeg har tenkt i 5mnd nå, men alle tester sier jo nei.

 

Da skal jeg ringe legen imrg og si at: Hey, jeg begynt å blø fra øret, jeg er gravid jeg.

Sender du inn rekvisasjon til UL slik at jeg får det bekreftet hvor langt jeg er på vei?

 

Blir vel heller satt inn på psykiatrisk da.

Skrevet

Neida, er ikke nødvendig å ringe lege. Bare tiss på en plumboflaske, om det bobler er du definitivt gravid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...