Gjest Nydelige Christina+1pp Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg gir min 11 mnd gammel datter grøt hver morgen og kveld.. Hvor lenge skal jeg fortsette med dette? Hun elsker skiver , så jeg tror ikke det hadde vært noe problem å slutte med grøten..men hun trenger vel næringen fra grøten så hun ikke for i skivene?? Takk for svar:-) Jeg kommer snart inn hit foresten!!
trompetisten Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Du kan gi grøt så lenge hun vil ha Men tror mange kutter ut grøt rundt 1-års alderen. Litt ettersom hva barna spiser og liker. Skjønner godt at barna blir litt lei av grøten etterhvert. Noen gir grøt innimellom. Jeg har ei på snart to som fortsatt spiser grøt til kveldsmat. Hun liker derimot ikke brødskive. Har tenkt å fortsette så lenge hun aksepterer å spise den grøten, eller hun finner ut at brødskive er godt likevel. Får i seg nok næring gjennom skive også, så det tror jeg ikke du trenger å bekymre deg for
Tiriltutta Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Da vi var på 1 års kontroll fikk vi beskejd fra HS at det var fint om poden fremdeles fikk ett grøtmåltid for dag frem til han var 1 1/2. Dette pga. jerninnholdet som er i grøten.... Så vi har grøt som kveldsmat fremdeles.
oslojente80 Mina f 07.09.06 Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Mina er 1 år og får likt som din datter morgen og kveld.. Jeg håper på å gi henne en gid stund til så lenge hun vil ha.. Grøtt er det mye vitaminer i og så metter den så godt
Anonym bruker Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Jeg sluttet å gi datteren min grøt da hun var rundt et år. Men så var det en periode da hun var ca 11/2 hun ikke ville ha brødskiver så da begynte jeg å gi grøt innimellom igjen. Nå er hun snart to, og er veldig glad i grøt, så fortsatt får hun ofte det til kvelds.
lettereforvirra Skrevet 14. september 2007 #6 Skrevet 14. september 2007 Jenta våres er to i desember og får veldig ofte grøt til kvelds.! Hun er nå skivelei så da går det i mye grøt og det gafler hun i seg :-)
haater husarbeid Skrevet 14. september 2007 #7 Skrevet 14. september 2007 Bare fortsett så lenge hun vil ha det, mange barn i den alderen får problemer med mangel på jern, noe grøten er rik på. Barnet mitt er snart 13 mnd og han spiser ett grøtmåltid ennå. Velkommen over hit forresten ;O)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå