Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 men er usikker,ikke på selve tattoveringen,men om jeg klarer smerten.skal ha initialene til dattra vår på undersiden av venstre håndledd........jeg klarte en 19 timers fødsel med lystgass og ikke noe annet,da klarer jeg vel dette og??
snirkeline Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Har en liten en på ene rumpeball/hofta.Syns ikke det gjorde vondt i det hele tatt.Men så er det jo litt godt med "kjøtt" på akkurat den kroppsdelen da.Kan vel kanskje være litt vondt på oråder med tynnere hud...men det klarer du helt fint:-)Tar jo ikke så lang tid heller:-)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 ja du klarer det;) for jeg klarte det..hehe...er ikke behagelig..men du overlever.. lykke til..må få se resultatet:D
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Jeg har tattovering der (har fire steder) og det var den minst vonde plassen:) Lykke til!! Det er forøvrig ikke noe smerte, mest irriterende plagsomt;)
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Og tatoveringa holder på mye kortere tid enn en gjennomsnitts- fødsel.. pluss du har ikke vondt etterpå... hehe Tatoo er NO STRESS!! Gjør vondt der og da
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 har du og der? kan jeg få spørre hva? sambo vil helst ikke at jeg skal ha,men det gir jeg blanke i.han har 3 stk selv og skal få sin fjerde. denne er bare et smykke på armen og jeg synes det er kjempe fint med tattoveringer!! da skal jeg nok gjøre det ja,er på torsdag kl 12 og koster 1000kr for den lille der.....men men.....
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Jeg har et bilde INNI hodet mitt åssen tatoo jeg vil ha... Sukk.. men er så vanskelig å forklare, og hva om den ikke blir akkurat sånn.. da blir jeg lei meg assa... hehe Du blir jo faktisk merka for livet.... (laser er dyrt og mer smertefullt enn tatoo har jeg hørt...) Fra før har jeg en på skuldera...
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Jeg har: - en g-nøkkel der med pulsåren på venstre hånd - et japansk tegn som betyr "singer" på underarmen på høyre arm - en skorpion i nakken (er født i skorpionen) - et lyn på leggen Han har da ingenting han skulle ha sagt, når han har tre stk selv;)
ツツPhunk har 2 herligeツツ Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Jeg har der, men synes ikke det var spesielt vondt. Men så har jeg 2 andre som er på ømme plasser. Jeg har tattovert navnet til mine barn på kinesisk på undersiden av hvert håndledd.
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 ¤MegOgMini¤ : Det gjør ingenting å bli "merket for livet" hvis du velger tattoveringene med omhu, og KUN velger ting som betyr noe for deg. Syns det er verre med de typiske tattisene som "alle" har (tribal i korsryggen, rose på puppen osv osv...) For meg er det sånn motegreie.
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Monajenten, hører på "the one" nå.. og du har sikkert fått høre det masse, men jeg sier det SÅ FLINK DU ER!!!!
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #13 Skrevet 13. september 2007 *sukk* Tusen takk!!!!!!!!! :-D (kan aldri høre sånt for mye, vettu;))
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 13. september 2007 #15 Skrevet 13. september 2007 åh nå fikk jeg lyst på en tattis til jeg og! har fundert på om jeg ville ha en m snuppa sine initialer e.l, og nå har jeg jo fått to barn, så da må det bli 2 tattiser også!!
Monajenten Skrevet 13. september 2007 #16 Skrevet 13. september 2007 Ikke enda dessverre....håper på å få realisert den drømmen snart:)
Serenity Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Skrevet 13. september 2007 #17 Skrevet 13. september 2007 når det er din første tatovering, så pleier de å bare "stikke litt" først, og spørre om du syns det går greit det gjorde fyren som tok min, og han var kjempegrei, og hadde veldig forståelse for hvordan det var å ha "jomfu-hud" og ha nerver for smerten.. jeg har en sommerfugl-tribal på delta-muskelen, men den har snirkler helt ut der som armen "går rundt" (skjønner du?). der er det veldig tynn hud, og det var veldig ubehagelig. men jeg vil absolutt ikke kalle det vondt. ømt er vel kanskje et passende ord. sambo har forresten 6 stk. inkludert en på halsen (AU!!!). det var den eneste han syns var vond...
Gjest Skrevet 13. september 2007 #18 Skrevet 13. september 2007 det prikker litt, ække vondt! ) Har en på innsiden håndleddet sjøl.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #19 Skrevet 14. september 2007 tenker bare mer og mer på det,er jo mange som har tattovering og mange får jo flere,så det kan jo ikke være sååååå super vondt heller da? er jo ikke verdens største heller jeg skal få meg:) får så sommerfugler i magen når jeg tenker på det:)
tine29 Skrevet 14. september 2007 #20 Skrevet 14. september 2007 Det klarer du helt fint! Værre å sitte i tannlegestolen.. Lykke til, blir sikkert kjempefint!=)
Stjerne37 Skrevet 14. september 2007 #21 Skrevet 14. september 2007 Håper du har tenkt nøye igjennom det så du ikke angrer senere.Har selv et par stykker og angrer VELDIG. Da jeg var i slutten av tenåra var det tøft,men nå som jeg er 33 syntes jeg det er harry,hehe. Men hvis du har bestemt deg og dette er noe du virkelig vil så ikke vær engstlig for smerte,som du skrev...du har jo født haha.Syntes det å bli tatovert var deilig jeg...sykt,men sant. Lykke til
Gjest Skrevet 14. september 2007 #22 Skrevet 14. september 2007 så kult, jeg skal og neste fredag! men skal ha et stort prosjekt, hele øvre rygg gleder meg til noe ny tusjing, tjohooooooooooo! lykke til, det er nok over før du rekker å få vondt
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 14. september 2007 Forfatter #23 Skrevet 14. september 2007 åååå....hele øvertse del av ryggen,det blir sikkert litt sårt etter hvert:) hva skal du ha der? synes det er kjempe fint med tatoveringer og moro å se hva folk har valgt:)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #24 Skrevet 14. september 2007 har to der som jeg skal lage til en stor.. skal ha en v som går ut på skuldrene og ned mot bh stroppen der den ene jeg har stopper gleder meg )))) syntes små var fine før, men nå føler jeg de blir så pinglete og ensomme hehe.. er vel litt hekta på tusj, og synes det er vakkert
Kirsebæra Skrevet 14. september 2007 #25 Skrevet 14. september 2007 jeg har tatovering på undersiden av høyre håndledd...det var ikke vondt syns jeg da, eneste var litt ubehagelig akkurat i det han var rett over senen....men det tok ca 7 minutter....og hvis du skal ha initialene så går det vel fortere....dette går bra=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå