Vinterbaby+Sommerbaby Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Har en liten lillebror på 4,5år som bor hos fosterforeldre! Har ikke sett ham på over et år! Han skal komme på besøk på mandag, og jeg vil gjerne gi ham en gave, synes så synd i ham!! Men vet ikke va gutter på den alderen liker? Trenger tips!;D
vi blir 5, 25 sept :) <3 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 lego eller duplo da?
Erisa* Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Pedagogisk som jeg er, foreslår jeg en god bok:) Albert Åberg eller Gubben og Katten, for eksempel? Ellers syns jeg lego var en god ide, verdens beste leke!
Emo girl Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 lekebiler, togbane, bilbane, bøker med lyd, puslespill, nevøen min på 3 digger radiostyrte biler!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Min sønn er 4,5 år. Han liker: -Legoleker (bil, båt, helikopter) som man bygger selv med hjelp fra dere. Fra 5-12 år. Koster ikke mye. -Spidermanting -Moonsand. Nesten som leire. Veldig gøy å gjøre sammen med barna. Men du vil kanskje han noe som han liker akkurat når han får den, altså kan leke med det med en gang..... men kan jo være gøy å bygge legoleiken med han når han får den. Tar ikke lang tid. Det kan jo være en innledning, bli litt mer kjent opplegg mellom dere, og koselig er det også... eller en kul bil med masse fancy greier. Dører må det være, viktig å få de opp. Mann i bilen, heisekran på bilen osv. En bil med mye ekstra. Eller en heisekranbil, et eller annet. Slike leker i LEGO er evigvarende. Billige plastleker styrer vi unna. Blir ødelagte, og kastes etter en stund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå