Diva Muffin Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Noen som har noen tips? Jeg er helt blank, tror det er postammetåke..
♥BergensJente m/ Keiser♥ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 A Derma som du får kjøpt på apoteket..
Diva Muffin Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Verken A-Derma eller forskjellige fra Dermalogica funker... Jeg har rosacea.
*Kleopatra Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Prøvd den nye til Decubal, eller Dramatically different moisturising lotion fra Clinique? Mamma bruker desse, hun har veldig sensitiv hud.
PrincessEleanorღLeah 24.07.07ღ Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Jeg bruker et merke de bare selger på WahWah...Den heter Control Zone Hydramemory...Supergod, gir akkurat passe fuktighet, og er mild mot huden...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå