Kirsebæra Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 mamma døde for snart tre år siden. Hun døde 25.november.2004. var da 49 år gammel, skulle blitt 50 i februar året etterpå. Til konfirmasjonen min hadde hun skrevet en nyyyydelig tale til meg, på sånn pergament rull. På tre sider. Denne finner jeg ikke lengre. Det jeg lurer på er om noen kan se hvor den er...jeg har en følelse at den er på loftet i den gamle leiligheta(jeg er kjøpt ut av huset, mine søsken eier den, de bor i tromsø, men den er utleid) eller om dere kan seom den er noen andre plasser. Jeg er desperat etter å finne den for jeg saner virkelig mamma nå! og har ingen ting annet enn bilder av henne, vil gjerne se skriftene hennes igjen! vær så snill!!!!!!
stratosen_er mamma_ Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 jeg føler at den ligger i en kommode eller "skatoll" (eller hva det nå heter..) litt gjemt i den og litt sammenbretta/krølla, og føler at den står på et mørkt sted... men jeg er veldig ny i dette så jeg kan ikke si det sikkert..
Kirsebæra Skrevet 15. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. september 2007 wow! du sa omtrent det samme som kimby du! bare at hun så i en kiste eller noe liknende...når har jeg både ett skatoll og en kiste på loftet, og jeg lurer bare mer og mer på om den er på loftet nå! tusen takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå