Gå til innhold

uke 36,er dere andpustne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

det er jeg! og baby ligger så høyt oppe under ribeina til tider og!

hjelper sikkert ikke på at jeg er blitt småforkjøla heller regner jeg med..noen som veit hvorfor d blir slik? vanlig sto d i boka,men ikke hvorfor

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja bebyen min er langt oppi ribbebeina og jeg er anousten. det er jo ikke rart for nå er bebyen så langt opp den kan komme, og klemmer på hovedpulsåra. det blir lettere når magen synker, og det tror jeg skjer snart..da blir det mer press på blæra da.

jeg syns det begynner å bli litt slitsomt nå.

Skrevet

JAAAAAAAAAAAA.....veldig. Uke 36 jeg og, og bor i 3 etg. uten heis.....rene dagsturen opp og ned..

Skrevet

muæhh...åssen skal d kunne bli ENDA mer press på den blæra? da pisser jeg seriøst på meg! er oppe to til tre ganger per natt på do nå jeg:o/

men signerer og på de med å være andpusten ja..er og snart 36 uker

Skrevet

Ja! Veldig! Trenger ikke anstrenge meg veldig før jeg hiver etter pusten heller. Føder meg som en olding med astma...

Skrevet

Uke 36 snart 37 og babyen har sunket ned i bekkenet. Føles litt lettere nå, men jeg må opp annenhver time om natta...slitsomt det også. Tror jeg er mer oppe om natta nå enn når babyen kommer...ü

Skrevet

Jeg har ikke vært andpusten. Men så er ikke babyen/ magen min så stor heller da.

Skrevet

Det er fordi babyen presser på lungene nå når den ligger så høyt oppe. Du får ikke utnyttet lungene dine fullt ut, men dette kommer seg snart når babyen legger seg lengre ned i bekkenet :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...