liljepike med spire:) Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Jeg er nå i uke 21 og har nå nyss begynt å kjenne liv.... Men bare noen små bobler om kvelden, og ikke ellers på dagen... er det normalt da, når dette er mitt tredje svangerskap. Med nr. to kjente jeg det i uke 16.... Jammen rart, men vet jo at babyen har det helt fint der inne..... Litt bekymret....
mammantilverdensbestebarn Skrevet 14. september 2007 #2 Skrevet 14. september 2007 Jeg er andregangs, og er i uke 20 (snart 21). Kjenner nesten ikke liv jeg heller. Akkurat sånn som deg... bare noen bobler av og til om kvelden. Morkaka mi ligger foran, så det tar nok av en del av bevegelsene. Kanskje den gjør det på deg også? Blir bekymret jeg også, når jeg hører om folk som kjenner liv allerede i uke 11-12 :S Men vi får håpe det snart begynner for fullt hos oss:)
bringebærjenta-4.jenta Skrevet 14. september 2007 #3 Skrevet 14. september 2007 Jeg er også 3.gangs i uke 19+3. Kjenner veldig lite liv, ingenting om dagen, bare av og til om kvelden når jeg legger meg og om morgenen når jeg våkner. Har vært på ultralyd og alt var fint. Hun/han sprellet og sparket hele tiden. Jeg kjente liv mye tidligere i de forrige svangerskapene, men det kommer vel snart her også. Det er litt vanskelig å være tålmodig, går liksom å kjenner etter liv hele tiden. Får håpe vi kjenner noe snart:)
Gjest Skrevet 14. september 2007 #4 Skrevet 14. september 2007 Da har du kanskje en kombinasjon av en bedagelig baby, og en morkake som på fremre vegg! Jeg hadde det akkurat sånn som du beskriver i mitt andre andre svangerskap, og da var dette grunnen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå