Gå til innhold

Hvordan blir egentlig puppene etterpå???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ammer, og lurer på hvordan puppene blir etterpå! :D De ble veeeeeeldig store når melken kom, og jeg har egentlig ikke små pupper i utgangspunket. Huden har nol fått strekt seg litt ja! De er vel egentlig litt slappe nå, MED melk i , så da lurer jeg jo på hvordan de blir den dagen jeg slutter å amme! Noen sjangs for at de "trekker seg litt sammen" (les:opp!) he he... Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi mine har iallfall ikke strekt seg opp, strekt seg nedover derimot.... hahaha godt det finnes push up. eller puppeoppsamler som min sambo kaller det..

Skrevet

Laaaaaaaaaaaaaaaaaaaange..

Skrevet

Tjæ.. brystene har mistet litt "vev" virker det som, tror ikke de spretter opp igjen.. anbefaler Cubus' sin Super Push-up-bh på det sterkeste.. hihi ;)

Skrevet

he he... søren! Var redd for det svaret der! Får begynne å spare til innkjøp av nye sexy puppeoppsamlere etter ammeslutt... Spørs hvor sexy det blir for samboeren min når de nye laaaaaange puppene spretter ut av dem.. :D

Skrevet

Mine har rett og slett blitt hert forferdielige.

Rett før jeg drar til legen for å få gjort noe med de.

Etter 2 svangerskap og 2 runder med amming har jeg gått fra 75C til 75F og det liker jeg ikke.

Skrevet

Mine er som før. Litt mykere da. Men jeg er fornøyd, de henger tross alt på samme plass og høyde som før, hehe. No apetits!

Skrevet

Fordelen med sånne nedrullbare pupper er at når du blir så gammel at du sitter på taket og ingen vil ha deg (hihi) Så kan du bare slenge puppa over skulderen og lufte dem skikkelig, så slipper du sopp og andre ulumskheter som andre får ;o)

Ho ho

Dessuten har jeg funnet ut at lange pupper er supert ved nattamming.

Kan bare kaste puppen oppi senga

Skrevet

Ammet i 13 måneder og puppenen er som før, bare litt mindre.

Kunne endt værre.

Skrevet

Ammet 2 barn, og puppene er egentlig ganske like som de var før. Litt større og kanskje litt slappere, men ikke noe merkbart.

Jeg har små pupper da, og for første gang så er jeg overlykkelig over det. Har nå B-cup, og er veldig fornøyd..hehe. Tror kanskje det kan være værre for de med store pupper i utgangspunktet.

Skrevet

Nå er det jo melk i de igjen, men når jeg sluttet å amme med første, ble de jo endel slappere og litt mer "hengete". Men et år etter jeg sluttet å amme var det akkurat som om de fyllte seg litt opp igjen. Ganske fornøyd med puppene da, selv om de jo var hakket bedre før amming. :) Har hørt flere som sier de blir "bra" igjen en stund etter amming.

Skrevet

skal vi se......jeg hadde 75A så vokste de til 80D og nå er det på 75B....det er noe der,men er ikke sikker på hva det er enda....hmmm...

Skrevet

Ser ut som jeg likte puppene mine litt bedre før ja, hehe :o) Og jeg har bare kuttet ut nattamminga, så d kan jo bli spennende å se om de ender m silikon til slutt, når babytiden er over, hehe..

Skrevet

jeg har nesten sluttet og amme og jeg HATER puppene mine.. de er så sinnsykt slappe og hengete.. ser ut som en 40-åring.

Jeg skal gjøre noe med det og jeg gleder meg :)

Innbiller meg at de med veldig små pupper slipper dette hengeproblemet etter amming, men når man har ganske store fra før så skal det ikke så mye til..

Skrevet

hehe mine har vertfall ikke trekt seg verken sammen eller opp.

haha ;)

de er som før,bare henger litt mer...

jeg syns ikke det er pent,men det gjør sambo..

(han sier det nok kun for å ikke såre meg )

Skrevet

Mine ser faktisk ut som før de, til tross for amming i til sammen 2 1/2 år (15 mnd med første, 15 mnd med andre...)

Så det er håp! (har B-cup, gikk opp til c under graviditet og aming, tilbake til B etter ammeslutt)

Skrevet

Huff de er ett trist syn.

Er blitt rull`n ut liksom:)

Var på ca 80D før jeg fikk barn. Men nå er de på 85F og er ett tragisk syn. Altså, de kan sikkert brukes til støtteputer under ryggsvømming.

Men skal etterhvert gjøre noe med de.

Har alltid hatt store pupper, og ønsker meg små sprettepupper som kan benyttes uten bh!!!

Skrevet

jeg hater mine, og vurderer virkelig silicon altså!!! de var små fra før, mn ble fine da jeg fikk melk, men nå er de mindre enn noen gang, og slappe og æsj;) hihi...........

Skrevet

Jeg har små pupper, så de henger ikke så mye lenger ned akkurat.

Gikk bare opp en liten str da jeg ammet. 2-3 mnd siden ammeslutt nå:)

og det er det jeg kaller: revenge of the small-breasted women! muhahahaha:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...