Gå til innhold

Dere andre guttemammaer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Opplever dere noen ganger at det "skjer" noe der nede når dere vasker han? Ble helt paff første gang det skjedde her, vet jo at man er seksuelle vesener helt fra man er små, men allikevel... Hadde liksom ikke forventet at han skulle bli "stiv"... (Stiv er kanskje å ta i, men fant ikke noe bedre ord :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe.. syns det var litt flaut de første gangene jeg... men er jo helt normalt ;) nå så reagerer jeg ikke et blunk en gang, hender jeg småflirer litt for meg selv men...

Skrevet

Jepp :-). Merker det av og til når han ligger på stellebordet. Er visst helt normalt så jeg var forberedt. Min gutt har også funnet ut at det går an å slite og dra i "den lille" allerede. Han er ikke 3 mnd ennå. De begynner tidlig disse guttene :-D.

Skrevet

Det er godt å høre at det ikke bare er min lille gutt som er så"kinky" :)

Skrevet

Dette skjer vel fordi at svamplegmet i penis trenger å få blod gjennomstrømming noen ganger for dagen.. Det er bare for å holde utstyret i orden, til det skal brukes.. Derfor de voksne også får stiv uten å være seksuelt opphisset..

Skrevet

Mennesker kan få "miniereksjon" helt fra de ligger i mors liv, det gjelder både peniser og klistoriser :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...