Babyfacepsycho Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=162823 For det første så like handling og for det andre så lik i utseende.
Babyfacepsycho Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Hadde du vært lesekyndig så hadde du fått det med deg. Du kan ikke ha lest teksten på linken uten og skjønne hva jeg mente.
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 haha. krangle for det og.. Joda, men gadd ikke lese alt:D kan lese, men lat
Babyfacepsycho Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 Ok. Men du fikk med deg hva jeg mente nå da?
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 ja jeg tok meg tid og ork til å lese resten Er så mange rundt meg som har prata ihjel hele Madelein saken, hele saken er en stor tragedie, men etterhvert har jeg blitt litt lei! men nå skal jeg se på Jericho.. God kveld videre!
Gjest Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Oi, skuespilleren het jo tilogmed madeline
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå