Frk. Vable Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Han sier at jeg skal prøve å klare meg i HELE morgen uten å være på DIB!!!!!!!! Han tror visst ikke jeg klarer det, han mener jeg er alt for avhengig... hehe Til gjengjeld får jeg utfordre han i noe en hel dag. Dvs, jeg fikk ikke kødde med røyken hans, det blir nok ingen røykfri dag. Noen som har noe forslag?? Kunne gjøre omtrent hva jeg ville (gnir meg i hendene)!!! Så får jeg bare prøve å holde min dib-avhengighet i sjakk... puh
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 synes røyken var passende jeg men.... hmmm drikker han kaffe?? null kaffe hele morgendagen
Frk. Vable Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Ja, men han er ikke så nøye på kaffe. Det er heller jeg som må ha det. Nei, prøvde meg på ingen røyking før 12, men han klarer det ikke, får helt panikk!!
imsdal med julesmak Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 En dag uten: -kjøre bil -gå på do -spise annet enn banan -spille dataspill -trå på gulvet i gangen
Kirsebæra Skrevet 13. september 2007 #6 Skrevet 13. september 2007 syns også det med røyken var bra...=) har desverre ingen gode forslag enda....kaffen jah....
mamma >to gull Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Ingen text-tv??Min sambo er i hvert fall avhengig av å sjekke txtv hele tiden (sjekke sporten vel og merke) Jeg syns også røyken er ganske så rettferdig...(tror ikke han vet hvor vanskelig det er å rive seg fra DIB..hehe...) :-)
Kirsebæra Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 JAAA, ta den med å gå en hel dagen uten å gå på do....jaja, kanskje påmorran da!*hihi*
FuriLaks Skrevet 13. september 2007 #9 Skrevet 13. september 2007 Hehe. Skal se du klarer det fint, men at du i morgen kveld sitter og rister litt og skuler stjålent bort på pc´n og håper at samboeren skal duppe av litt, så du BARE kan ta en liten titt! A b s t i n e n s e r (Er forresten medlem av AD (AnonymeDibbere) selv og sliter med høyt blodtrykk når det går for lenge mellom hver gang jeg titter innom.) Så ja, Puh....
¤MegOgMini¤ Skrevet 13. september 2007 #10 Skrevet 13. september 2007 Kutre dette var du go' på!!! hehe bra forslag da, men gud så kjipt det må være å spise bare banan en hel dag *gulp*
kroi Skrevet 13. september 2007 #11 Skrevet 13. september 2007 En dag da han har alt ansvar for barna, du skal ha helt fri fra alle huslige og "barnlige" plikter. Skjemme bort mamma-dagen.
FuriLaks Skrevet 13. september 2007 #12 Skrevet 13. september 2007 Forresten, TV-fri dag var ikke så dumt?
Frk. Vable Skrevet 13. september 2007 Forfatter #13 Skrevet 13. september 2007 Hahaha, ler meg ihjel!!! Stakkar, ikke gå på do?? hehe Og TV fri dag, hva skal jeg gjøre på da?? Men syns det var skikkelig bra med den mamma-dagen... Og imorgen er det jo badetid for barna og alt!! Kjempebra!! hehe.. Takk for masse gode forslag, må jo ta noe litt vanskelig for han, for det er faktisk skikkelig vanskelig å holde seg borte fra dib! Tror jeg melder med inn i AD jeg og...
imsdal med julesmak Skrevet 13. september 2007 #14 Skrevet 13. september 2007 En dag uten å: -ha truse/bokser på (må være en hverdag) -spise og drikke annet enn babymat -ha hørsel (ha sov-i-ro i ørene en hel dag) -se normalt (se gjennom ett forstørrelsesglass/kikkert hele dagen) -kunne slå av postmann Pat dvden -drikke -bruke telefon -bruke såpe -ta i dørhåndtak
Frk. Vable Skrevet 13. september 2007 Forfatter #15 Skrevet 13. september 2007 HAhahahaha )) Fy flate, dette tror jeg vi må gjøre oftere, så får jeg brukt alle forslagene dine!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå