Gullet og frøet <3 FØDEKLAR <3 Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 til jeg forlater dere og går inn på 3.trimester!! Når jeg kom inn hit, syntes jeg det var sååå uuutrolig lenge til uke 29.. Men nå er det her plutselig gitt! Ser dere andre snart!
mrss83 Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 snart!? uff jeg føler jeg har vært her en evighet er 20+3 nå og lurer på når dagene skal begynne å fly avgårde! du er veldig heldig synes jeg! ser deg på 3. trimester!
jente08&jente2010<3 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 noen som har det, er 23+3 imorgen! tiden går saakktte nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå