Gå til innhold

litt tidlig ute kansje,men men=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har bynt å glede meg til juletider nå, å har bynt å tenke på hva vi skal kjøpe til lillegutt,d er hans første jul. tenkte vi skal kjøpe recaro bilsete og en litt spesiell juletrepynt,kansje i sølv med navnet inngravert på eller no.

vet noen hvor man kan få kjøpt litt spesiell juletrepynt?

hva skal dere kjøpe til barnet/barna deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sist år fikk han ikke noe. Han får så mye hele tiden ellers. Kan hende han ikke får noe i år heller:)

Men har lyst på å kjøpe en tråbil kanskje!

Skrevet

lurer på å kjøpe playstation til guttene, men jenta vet vi ikke enda... hun er 11 mndr ved juletider, så kanskje vi bare skal vente til det nærmer seg for å se hva hun har behov for:) det bli i alle fall noe skikkelig jentegreier (har to gutter fra før)

Skrevet

det hørtes koselig ut da med en sånn spesiell julepynt,det hadde jeg gjort...

hvis du bor i oslo,glasmagasinet kanskje..

eller så har vel noen gullsmed butikker no sånt..

gleder meg til jul jeg og...

vå lille gutt var 4 mnd i jula ifjor,han fikk baby gym av oss på forskudd...

så hadde pappan handlet alene lue og votter...

Skrevet

Sorry sorry om det høres teit ut, men er du klar over at recaro kun har fremovervendte seter?

Skrevet

ja,er fult klar over d. d er d vi er på jakt etter.vi har sete som er bakovervendt,men han skal ikke bruke d for evig,så derfor tenkte vi at nå som han er så liten å ikke forstår så mye av julen at vi skal kjøpe sete til ham + den spesielle juletrepynten.

Skrevet

Men er han ikke bare noen få mnd gammel da..? Igjen, er ikke meningen å mase, men det er sterkt anbefalt at barn sitter bakovervendt til de er minst 3 år, helst enda lenger, siden nakken ikke er sterk nok til å tåle en kollisjon i et fremovervendt sete..! Vi kjøpte også bilsete til snuppa i julegave altså, er ikke selve gaven jeg setter spørsmålstegn ved..! :-)

Skrevet

Gleder meg veldig til jul jeg også :) har kjøpt min første julegave også hehehe.. Men må si meg enig med mamsemomsen, du har jo en lien baby, kan jo ikke sette han fremover ved juletider :-S du vet at sjansen for å dø ved en ulykke er 5 doblet ved barn som sitter fremover?

Skrevet

Har dere ikke lest hva hun skriver? Dem har bakovervendt sete. Men passer på og kjøpe neste sete til jul. Er da ingen som har sagt at dem skal begynne og bruke det til jul fordet...

Skrevet

han blir 7 mnd litt før jul,så han skal ikke bruke d sete ennå uanz,som sakt så har vi sete som han skal bruke til han kan bynne å sitte forovervendt.

Skrevet

aaah, beklager :) forsto det som at dere skulle kjøpe setet nr 2, at dere skulle ha fremovervendt når han var ferdig med babysetet.

Skrevet

De har babysete ja, men det vokser han jo ut av når han er ca et år, og det er jo alt for tidlig til å sitte fremovervendt..! Men, men, jeg synes hvertfall dere burde lese masse om dette, før dere evt tar et veloverveid valg om å bruke fremovervendt sete, det er en STOR risiko før barnet er 3-4 år...!

Skrevet

Oj, var sånn jeg forsto det også, beklager hvis jeg misforsto.. Men - om han ikke skal bruke setet før om 2-3 år, hvorfor kjøpe det nå? Igjen, ikke meningen å kverulere!!

Skrevet

Her blir det liten sin første jul, og vi skal nok kjøpe noe noe med masse farger, lyd og som rasler til henne. Noe som 8 måneder gamle babyer er interessert i, med andre ord.

Det blir også vår første jul i eget hus, og det blas mye i Panduro-katalogen om dagen, siden jeg har planer om å lage julepynt.

Hvor man får kjøpt spesiell pynt aner jeg ikke, det kan jo hende gullsmeden har, eller i allefall kan gravere.

Skrevet

vurderte litt duplo-klosser.. hvor på nett finner man dem?

Skrevet

Ikke meningen og kverulere nei.

Det er vel dems eget valg om dem vil kjøpe det nå og spare det til barnet kan bruke det.

Jeg ser ikke hva som skulle være galt med det.

For hvis dem kjøper det nå så har dem kjøpt det i julegave mens barnet fortsatt er så liten og ikke skjønner så mye av julegaver.

Men hvis dem skal kjøpe det senere så blir det jo på en måte en "ekstra" utgift"

Skjønner?

Skrevet

Skjønner det ja :-) Tenker også bare litt på at setet kanskje er litt "utdatert" når de da evt skal bruke det, men det er jo selvsagt opp til dem, var ikke det jeg prøvde å fortelle, trodde de skulle bruke det til en bitteliten baby jeg, så fikk helt vondt i magen her :-)

Skrevet

Utdatert ja.. *ler*

Et sete som er godt nok nå, som man kjøper og setter bort er nok minst like sikkert om 2 - 3 år også. Når det ikke er brukt mener jeg..

Skrevet

Hehe, var ikke sånn utdatert jeg mente, tenkte på at det kan være at de har andre ønsker eller behov om 2-3 år, kanskje DET bilsetet ikke passer ungen, kanskje de har byttet bil, kanskje ditt eller datt... Men jeg skjønner at jeg skal gi meg nå :-)

Skrevet

jaaaaaaaa jeg gleder meg sånn !!!!!!!!!!!!!!!

ååå som jeg gleder meg!!

skal bli så koslig ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...