Jeg har nå 2 sjefer i huset. Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er vel litt tidlig enda? Har vært nede i 10 grader her på morgenen.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Var nede i 6 grader her i dag så sendte med Cornelia cherrox i dag. Så at de hadde blitt brukt på formiddagen. Regner med at personalet bruker det de mener er best:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå