mamma >to gull Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Det er fredag og endelig begynner gullrekka på NRK igjen..Endelig noe skikkelig på TV'n på fredagskvelden :-) Da blir det nachochips, smågodt, pepsimax og masse moro på tv... :-))
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Tror jaggu jeg skal klinke til med litt smågodt når vi er i sverige i morra selv =) Kose med etter min første jobbe-uke =)
mamma >to gull Skrevet 13. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2007 Å JA, du kan ikke dra til Svergie og IKKE kjøpe smågodt..hehe..Sist vi var der kjøpte sambo og jeg 2 KG (!!) smågodt, det gikk fort bort for å si det sånn.. Men er jo såå digg, da får man liksom så mye forskjellig..:-) God harrytur..!!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 Hehe har faktisk ikke kjøpt de siste gangene vi har vært der! Merkelig, for hver gang så tar vi godis vi liker, men ALLTID er det noe som blir liggende og må kastes! Takk takk =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå