Gå til innhold

Må man pakke med noe til mannen til fødselen???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på A-hus så han skal jo ikke overnatte eller noe...

Er det da noe jeg trenger å ta med til han da???

Takk for svar

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kan ikke komme på noe nei!! ? ?? Kleenex kanskje ??? =P

Skrevet

han er uheldigvis ikke av den følsomme typen så trenger neppe det :-(

håååååper jo på det men tviler.....

Skrevet

man vet jo aldri ?? å se barnet sitt komme til verden gjør nok litt med enhver mann selvom det er mann med stor M skal du se! :)

Skrevet

ja jeg går jo å håper at jeg skal få oppleve en liten tåre...èn gang må jo være den første så....

men får bare prøve å ikke bli for skuffet hvis han opprettholder "macho-tøvet" sitt selv når lillepia kommer...

Skrevet

MAT! ...og drikke.

Kan ende opp med en våkenatt hvor han ikke kommer fra/ikke åpen kiosk. Da er det smart å ha litt energi. Så vi pakker litt frukt, kjeks og godis.

Jeg bare kastet opp sist, men han var skikkelig sulten på morgenkvisten da vi fikk frokost.

Noen sykehus serverer pappaen, noen ikke. Uansett er natta vanskelig sånn sett!

Så tror jeg han har slengt en ekstra t-skjorte oppi bagen! :)

Skrevet

sant ja, det er jo ett mirakel uansett om han feller en tåre eller ei ;) stapp i det minste ett kamera i hånden hans, og be han om å forevige det hele da :)

Skrevet

ja det var smart...

må jo handle frukt hver dag fra nå av slik at vi alltid har klart da :-)

hvordan drikke tar du med??? brus?

Skrevet

Tror han har handla noe energidrikk jeg...? Og han er glad i brus, så det havner vel oppi der det og.

Ta med noe dere synes er godt og apetittvekkende!

Skrevet

jeg har kjøpt og lagt klar sånne små kjeks som er veldig gode og lettspiste... frukt føler jeg er litt sånn tungtfordøyelig for min del, men skal ta med noen bananer. Og 2 flasker med brus til hver. ellers får vi brødskiver på sykehuset antar jeg...

Skrevet

takk for svar..

he,he da blir det en rar bag siden det er jeg som må pakke den.. For tiden sluker jeg risgrøt,riskrèm,sjokoladepudding,bocca-sjokolade,suppe,kaviar og fetaost :-)

NAM-NAM

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...