Anonym bruker Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 dette skal liksom være den dagen alle gleder seg til.endelig er det liksom min tur snart å sette et lite barn til verden.men det er ikke helt slik denne gang.vi kjøpte hus for ett år siden og har pusset opp på kveldene og helst i helgene med tanke på at vi har en sønn fra før som skal ha oppmerksomhet.mndene har fløiet av gårde og før jeg visste ordet av det var permisjonsdagen her..sist for fem år siden var jeg kjempe happy og det var bare stas.men idag var det liksom som om jeg ikke helt var klar for å slutte.det har liksom ikke helt gått opp for meg at jeg skal ha barn.helt forferdelig egentlig.småen våres gleder seg som bare det og det gjør vi og men med en travel hverdag så blir det vel kanskje slik at en føler tiden flyr ifra en.nå har no jeg i det minste tid til å forberede meg, for opppussing og alt er gjort.måtte bare lette påhjertet.og det skal jaggu med bli spennende å se hvilket vesen som kommer til oss om ikke så lenge:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå