Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 ...noen fine guttenavn på J? Ikke Johannes, Johan eller Jonas. De er allerede opptatt i nær familie.
Aprilmor m/gutt i magen Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 jeg har hvertfall en herlig nevø som heter Joachim.... synes det er veldig fint.. klemzer fra
06,07 og spire nr 3 i 2010 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 jens er fint. Det skal vår sønn hete. joacim
Marit & de 3 knøttene Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Jens står foreløpig som nr 1 her også :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå