Håpefull mamma Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Hei!! jeg sliter med en slags smerte helt nederst i magen. trodde først det var urinveisinfeksjon eller blærekatar, men har levert 2 urinprøver uten utslag. synes selv det virker som om smertene sitter i urinveiene/blæra. jeg drikker mye hver dag, men føler at lite kommer ut. men føler en skikkelig trang for å gå på do.legen mente det bare var livmoren som strekker seg, men dette mener jeg er feil. (legen min er ung og uerfaren, og kan ikke så mye enda. noe jordmor også mener) vet ikke hva dette kan være, men det er utrolig vondt til tider. noen som kan hjelpe meg med hva dette kan være?
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 svir du når du tisser? lite og ofte?
Håpefull mamma Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 nei, svir ikke... tisser ofte, og veldig lite.
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 ok det er ganske smertefult med blærebetennelse:=( jeg har hatt det sikkert 20 ganger uten og overdrive MEN det trenger ikke være vondt for en gang gikk jeg så lenge med det at det utviklet seg til nyrebekkbet.Jeg fikk også negativt på di urinprøvene jeg leverte inn--før dem på legevakten oppdaget det. Jeg har det faktisk for 2 gang nå...tisser lite ofte.tisset føles varmt og det svir litt.Også når jeg ikke tisser. Jeg tror at jeg svir mindre og mindre for hver gang jeg har blærebetennelse forde før var det helt uutholdelige smerter og alle jeg kjenner som har hatt det--sier det er det j..... dem har opplevd
Håpefull mamma Skrevet 13. september 2007 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2007 det svir ikke, men det er svært vondt, og et stort press når jeg tisser. nå skal det også nevnes at jeg har fått påvist sopp,kanskje det er derfor jeg ikke kjenner at det svir? men hva anbefaler du at jeg gjør? føler det er lite vits i å gå til legen, ettersom urinprøven er blitt undersøkt 2 ganger allerede.
mamma til 2 små:=) Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 hvis du tror selv at du har det så ville jeg gått på legevakten en dag i helgen for å fått tatt en ny test.Tror ikke soppen hindrer svien men di bør undersøke deg nærmere for andre mulige årsaker tin ubehage lykke til og god bedring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå