Gå til innhold

Mami87 og nydelige natalie??? er du her??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ååå så spennende :) skal inn å se på linken nå. Tusen takk snuppa! Hvordan går det med baby lagingen foresten? har du noen baby i magen enda?

Skrevet

hihi jeg har ikke det, men hadde jeg hatt det ville jeg ike sagt no før det hadde gått litt tid:) 3 mnd, viss jeg klarer og holde kjeft om det da:) men vi tar det mer som det kommer også orker ikke tenke på det og stresse med det... det klarer jeg bare ikke... blir så mye stress og følelser viss man ikke klarer det med engang. deg da?? jobb og sånn no nytt??

Skrevet

Ja det skjønner jeg jo :)

Jada, har fått jobb som kontormedarbeider :) bare et vikariat så langt da (vet ikke helt hvor lenge det varer) Er veldig fornøyd med det :) men litt trist også da, ser talie så sjeldent nå :( ser henne 5 min om morningen også kommer jeg ikke hjem før klokken 5 om ettermiddagen.. Men men, kan jo fortsette å sæke jobber som er nærmere hjemme samtidig som jeg jobber der da.

Skrevet

ÅÅÅ morro gratiss hvor er dette henn da?? Håvard som kjører og henter da?? skjønner at det er tilvenning for både deg og henne.. er det 100% eller ?? Du kan du ikke logge deg på msn.. lettere og snakke der :)

Skrevet

Svarer deg på msn jeg :) men det kan nok ta 5 min fordi jeg måtte vist laste opp den nye versjonen for å kunen logge meg på...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...