Reveenka Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Hei sveis! Kanke annet enn klage vettu! Neida, men det har vært litt over gjennomsnittlig travelt etter at skolen begynte igjen. Jeg klarer nemlig ikke å la være å engasjere meg(les: geskjeftig...), og stiller derfor i år som trener/leder på allidretten, trinnkontakt i førstetrinn og møter opp på det som er av foreldremøter på skole og barnehage - det har vært ikke mindre enn tre foreldremøter hittil, ett møte i allidretten, helgevakter, ekstravakter, treningsansvar på ukentlig trening på allidretten, transport til diverse bursdager og teaterkurs på kulturskolen for eldste. I tillegg utredes kneet mitt på Martina Hansens hospital, og for å utsette en stor operasjon har jeg nå begynt å stille hos bygdas fysioterapeut et par tre ganger i uka. I tillegg har det eksplodert på jobben til gubben, så han har travle dager han også(og det er jo bra, da får vi jo til salt i maten) - men det betyr at jeg er mye alene på ettermiddagene/kveldene for tiden. På det som er igjen av fritid, skal jeg og gubben prøve å holde unna skittentøyet, rydde ut av oppvaskmaskinen en gang eller to daglig og holde orden på lekselesing, skolesekker og logistikken forøvrig.... Men nå er jeg her - nå har vi lissom kommet litt inn i rutinene da serru! c",)
Karomamma Skrevet 14. september 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2007 Puh, nå ble jeg helt svett!!! Jeg får bare sende videre "ta vare på deg selv"-budskapet jeg har fått herfra de siste dagene. Men det er godt å se at du holder deg i form, ho ho... Noen ganger holder det faktisk med en liten pust i bakken, god kaffe og litt dibbing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå