Gå til innhold

Hei hurra, hurra Reveenka!!!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei sveis!

Kanke annet enn klage vettu!

Neida, men det har vært litt over gjennomsnittlig travelt etter at skolen begynte igjen. Jeg klarer nemlig ikke å la være å engasjere meg(les: geskjeftig...), og stiller derfor i år som trener/leder på allidretten, trinnkontakt i førstetrinn og møter opp på det som er av foreldremøter på skole og barnehage - det har vært ikke mindre enn tre foreldremøter hittil, ett møte i allidretten, helgevakter, ekstravakter, treningsansvar på ukentlig trening på allidretten, transport til diverse bursdager og teaterkurs på kulturskolen for eldste. I tillegg utredes kneet mitt på Martina Hansens hospital, og for å utsette en stor operasjon har jeg nå begynt å stille hos bygdas fysioterapeut et par tre ganger i uka.

I tillegg har det eksplodert på jobben til gubben, så han har travle dager han også(og det er jo bra, da får vi jo til salt i maten) - men det betyr at jeg er mye alene på ettermiddagene/kveldene for tiden.

På det som er igjen av fritid, skal jeg og gubben prøve å holde unna skittentøyet, rydde ut av oppvaskmaskinen en gang eller to daglig og holde orden på lekselesing, skolesekker og logistikken forøvrig....

Men nå er jeg her - nå har vi lissom kommet litt inn i rutinene da serru! c",)

Skrevet

Puh, nå ble jeg helt svett!!!

Jeg får bare sende videre "ta vare på deg selv"-budskapet jeg har fått herfra de siste dagene. Men det er godt å se at du holder deg i form, ho ho...

Noen ganger holder det faktisk med en liten pust i bakken, god kaffe og litt dibbing :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...