kokosyklus Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er det noen som mener at den A-vitamin kremen er bra? Så den på Vita i dag, men husket ikke om den var anbefalt for strekkmerker eller om det var noe annet:)
hagenisse Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Jeg har fått anbefalt den. Men de vet jo ikke for sikkert at noe virker. Men jeg bruker iallfall A-crem. Den er god, lite lukt og ganske fet. Ellers så er det vist noe body-butter fra Body Shop som også skal være fin. Vet ikke hvilken. Men de har nok litt mer lukt. (har blitt så var for lukt.... Jeg liker A-cremen iallfall!
Astrid21 Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg bruker jordnøttolje..Er 24+4 o gingen strekkmerker enda..Du får kjøpt det på apoteket=)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #4 Skrevet 13. september 2007 A-krem skal være bra. Men hørte noen sa at det ikke hjelper med krem/olje mot strekkmerker, da det skjer i tredje hudlaget(?). Æsj, jeg skal aldri huske hva folk sier... Strekkmerker er ofte arvelig. Jeg smurte meg masse første svangerskap, men fikk masse masse strekkmerker alikvel... Nå smører jeg meg fordi at det er behaglig. Klør innimellom, så da gjør krem underverker )
Hege & lille Hannah <3 Skrevet 14. september 2007 #5 Skrevet 14. september 2007 Personlig tror jeg ikke at noen krem kan unngå strekkmerker. Er sikker på at det der er ganske så hormonelt, og at de som smører å ikke får strekkmerker ikke hadde fått det uansett... Dumt å betale flere hundre kroner for kremer som ikke funker. Men men, det er jo ikke alle som har samme mening, og det er jo bra for de som selger kremene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå