♥Rime♥ Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Er så irriterende, skal hente ned en del gammel musikk til mp3 spilleren til sønnen min, så husker jeg for noen år siden en sang som han likte godt. Den het noe med my-wolf- ett eller annet sånn. Det er en svensk grppe tror jeg. Og tror også de har en sang som heter noe med little red riding hood? tror jeg, hehe Noen som husker noe sånn? Var veldig populær og gikk på tv hele tiden(musikkvideo)
Gjest otilie79;) Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Kommer ikke på hva du mener, men hvis du søker på little red riding hood på Limewire feks så kommer sikkert gruppenavnet opp, og da kan du søke på gruppenavnet etterpå og finne sangen som sønnen din likte:)
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Åhhhh fader.. Vet hvilken sang du mener, men kommer ikke på hva den heter! Var ikke så lenge siden jeg søkte etter det selv på Limewire, men fant ikkeno... A-Moe! Det het gruppa.. Husker ikke hva sangen het...
♥Rime♥ Skrevet 13. september 2007 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2007 JA!! det var det! tusen takk
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Norsk gruppe forresten
Silja FullFres McQueen Skrevet 13. september 2007 #8 Skrevet 13. september 2007 Si ifra hvis du finner den da.. ;p
♥Rime♥ Skrevet 13. september 2007 Forfatter #9 Skrevet 13. september 2007 Har hentet den nå Fant den på limewire. norsk gruppe var det ja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå