It's all about me Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Skal sjekkes for cøliaki, og da må det gastroskopi til. Fikk henvisning av fastlegen min så det var ikke noe problem. Men stusset litt på at henvisningen var til en privat spesialist i mage og tarm. Hadde ventet å bli henvist til sykehuset for den undersøkelsen. Så kom nå til å tenke på om jeg da må betale noe. Noen som vet?
gerd Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Noen spesialister har trygderefusjon og blir da brukt av fastleger også. Ergo betaler du det samme som på et sykehus. Jeg regner med han hadde sagt ifra om det var en spesialist uten refusjon.
olla Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Nei, du må nok betale den vanlige egenandelen. Og så kan faktisk ventetiden være mindre, så det er jo positivt!!
It's all about me Skrevet 13. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2007 Takk for svar. Da kan jeg puste lettet ut, he he. Hadde ikke vært gøy å få en regning på en halv formue etterpå.
pustpes Skrevet 13. september 2007 #5 Skrevet 13. september 2007 Ring til et privatsykehus og bestill en time, de aller fleste har refusjonsordninger. Hvor bor du?
ApriIbaby Skrevet 13. september 2007 #7 Skrevet 13. september 2007 Så lenge du har en henvsining gjelder denne bare hos de med avtaler med trygdeverket. Offentlig eller privat. Prisen for deg blir den samme. Dersom privat ikke har avtale gjelder ikke en henvising der heller...og dette har nok legen din god oversikt over :_)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå