JordbærMamma Skrevet 13. september 2007 #1 Skrevet 13. september 2007 Lurer på hvor lenge dere som har hatt MA/SA var sykmeldt fra jobb etterpå? Jeg fikk konstantert MA på tirsdag, utskraping på onsdag. Går på aktiv sykemelding, siden jeg hadde det pga blødninger. Er veldig usikker på hvor lenge det "passer seg" å være sykmeldt (må liksom avgjøre litt selv pga aktiv sykmelding...). Er jo ikke dårlig, men kjenner meg litt ustabil i humøret enda. Hjelper som regel på når jeg er sammen med folk jeg kjenner og gjør noe nyttig da, men samtidig er det jo deilig å ha litt tid for seg selv også... Hva tenker dere? Erfaringer?
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 13. september 2007 #2 Skrevet 13. september 2007 Så trist at du har mistet:-( Jeg var sykemeldt bare noen dager etter min MA. Like greit å hoppe i det, klarer faktisk å fokusere på helt andre ting i jobben min, så det er godt å komme ut litt.. Pyton dette med å møte alle kolleger som kommer med kommentarer hvor trist det var osv, men det gjør de for å være grei..akkurat dette gruet jeg meg til fordi jeg visste aldri hvordan jeg reagerte, noen ganger begynte jeg å gråte og andre ganger kunne jeg snakke "iskaldt" om det. Jeg tror det er greit å få den biten overstått så ikke en begynner å grue seg, men kanskje ikke kollegaene dine visste det enda, da blir det kanskje lettere.. Vi er så forskjellige alle, så vanskelig å komme med råd, men dette var ihvertfall min erfaring:-)
Gjest Skrevet 13. september 2007 #3 Skrevet 13. september 2007 Jeg var sykemeldt 3 dager. Skulle egentlig jobbet søndag, men da var jeg på sykehuset for utskrapning. Måtte på jobb igjen onsdag...
JordbærMamma Skrevet 14. september 2007 Forfatter #4 Skrevet 14. september 2007 Takker for svar dere to. Da sniiiker jeg meg tilbake på jobb på mandag, synes det er gått lang nok tid da, selv om jobben synes jeg bare kan ta meg goood tid til å ta vare på meg selv. Selv synes jeg jeg er i god fysisk form nå, og at det ikke akkurat hjelper på humøret å sitte hjemme å sture heller... Da begynner vi vel med temping igjen om en måneds tid håper jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå